دسترسی به اینترنت در پروازهای طولانی

برای نخستین بار در جهان، شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز اینترنت ۷۰ مگابیت را در پروازهای طولانی با کمک شرکت ارائه‌دهنده گوگو در خطوط‌ هوایی خود ارائه می‌دهد.

این خدمات به زودی در ۱۱۸ مسیر هوایی شرکت بریتیش ایرویز راه‌اندازی می‌شود.
اولین هواپیمایی که به این فناوری مجهز می‌شود بریتیش ایرویز B747-400 است و خدمات مورد نظر گوگو تا سال آینده در دسترس خواهد بود.

گوگو 2uk از دو آنتن کی‌یو باند برای ارائه سرعت استفاده می‌کند، در حالی‌که سرعتش در هوا به 70mbps می‌رسد.
مدیرعامل و رییس شرکت گوگو می‌گوید: «ما برای آوردن فناوری صنعت پیشرو گوگو 2ku به سه مارک برتر نمادین در حمل‌نقل هوایی خوشحال هستیم.»

او ادامه داد: «2ku یک ارائه‌دهنده برتر اینترنت در سراسر جهان است. اما یکی از منافع بیشمار فناوری 2ku این است که در معماری باز ساخته شده است و قدرت نفوذ به ماهواره‌های متعدد کی‌یو در سراسر جهان را دارد و پیشرفت‌های جدید باند کی‌یو آنلاین در آینده است.»

یک کارشناس این شرکت هم اظهار داشت: «این فناوری، امکان ارائه پهنای باند، سرعت بیشتر و پوشش گسترده‌تر به مشتریان خطوط هوایی را برای ما فراهم می‌کند.»
او افزود: «اتصال جهانی چیزی است که آنها خواهانش هستند و ما با راه حل‌های فناوری نوآورانه در حال ارائه این اتصالات با کیفیت بالا برای بهبود تجربه سفر هستیم. این به این معنی است که فناوری حتی در طول زمان بهتر نیز خواهد شد و برای مسافران اتصال بهتر از حال حاضر در آینده فراهم می‌کند.»

به گزارش ایتنا،به گفته صاحبنظران، تا سال ۲۰۱۹ نود درصد از پروازهای طولانی‌مدت مجهز به وای‌فای‌ خواهند بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا