چاپ سه بعدی انسان با 30 هزار دلار

روز مادر در سراسر جهان در تقویم دارای نقطه ای خاص است ولی ارزش آن در تمامی جوامع در سطحی یکسان قرار دارد و تقریبا همه انسان ها در این روز با مادران خود تماس گرفته و به یاد آنها خواهند بود. در این میان و با توجه به گسترده تر شدن دامنه زندگی انسان ها، ارتباط بین آنها نیز کمتر و کمتر می شود و بسیاری از مادران ممکن است برای سال ها از دیدن فرزندان خود محروم باشند.

این شرکت می تواند با اسکن کردن بدن شما، یک نسخه کامل از بدن شما را با کمک فناوری چاپ سه بعدی، تولید کند. هدف از انجام این کار این است که شما می توانید به جای مراجعه حضوری به محل حضور مادر خود، این نسخه سه بعدی تولید شده را برای او ارسال کنید و روز مادر را به او تبریک بگویید تا حضور شما را در کنار خود حس کند.

حال یک شرکت آمریکایی اقدام به ارائه عجیب ترین راهکار برای رفع این موضوع کرده است. این شرکت می تواند با اسکن کردن بدن شما، یک نسخه کامل از بدن شما را با کمک فناوری چاپ سه بعدی، تولید کند. هدف از انجام این کار این است که شما می توانید به جای مراجعه حضوری به محل حضور مادر خود، این نسخه سه بعدی تولید شده را برای او ارسال کنید و روز مادر را به او تبریک بگویید تا حضور شما را در کنار خود حس کند.

البته این شعار عملا در حد تبلیغاتی است و بدون شک بیشتر مادران موجود در کره زمین با دیدن یک نسخه شبیه سازی شده و خشک از فرزند خود، بیشتر با ترس روبرو خواهند بود. با این وجود این راهکار دیوانه وار نیز مخاطبان خاص خود را دارد که البته در طبقه های مرفه جامعه قرار می گیرند زیرا هزینه تولید نسخه چاپ شده از یک انسان، 30 هزار دلار خواهد بود.

منبع: gizmodo

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا