تلفیق تجارت ، صنعت و فناوری در نمایشگاه هانوفر

نمایشگاه فناوری های برتر و تجارت صنعتی در کشور آلمان و به میزبانی شهر هانوفر در حال برگزاری است. در این نمایشگاه که با عنوان 2016 Hanover industrial trade fair در حال برگزاری است ، بیش از 5 هزار و 200 شرکت مختلف از سراسر دنیا نسبت به ارائه فناوری های جدید در حوزه های مختلف صنعت ، فناوری های الکترونیکی ، کامپیوتری و … پرداخته اند .

گفتنی است در این نمایشگاه بیش از 100 نقشه و برنامه عملی و قابل اجرا بر اساس فناوری های نوین در کارخانه ها ارائه شده است. از مهمترین فناوری های رو نمایی شده در این نمایشگاه می توان به نمونه های کارخانه های دیجیتالی  ارائه شده توسط کمپانی فستو ، مرکز پردازش اطلاعات ارائه شده توسط شرکت ریتالزو مدل های مدرن کارخانه های صنعتی و دیجیتال  ارائه شده توسط SAP اشاره کرد.

در این نمایشگاه که غرفه های مختلفی از 70 کشور مختلف دنیا حضور دارند ، انواع روبات ها ، خطوط تولید و ابداعات و نوآوری های جدید و فناوری های روز دنیا ارائه شده است. در این نمایشگاه شرکت های مشهوری مانند اینفوسیس با ارائه عینک ها و دوربین های واقعیت مجازی خود ، در کنار شرکت هایی مانند زیمنس ، میکروسافت ، گودل و AT&T حضور دارد. این نمایشگاه از روز بیست و پنجم آپریل برابر با ششم اردیبهشت ماه ؛ آغاز به کار کرده و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

گفتنی است در این نمایشگاه بیش از 100 نقشه و برنامه عملی و قابل اجرا بر اساس فناوری های نوین در کارخانه ها ارائه شده است. از مهمترین فناوری های رو نمایی شده در این نمایشگاه می توان به نمونه های کارخانه های دیجیتالی  ارائه شده توسط کمپانی فستو ، مرکز پردازش اطلاعات ارائه شده توسط شرکت ریتالز، مدل های مدرن کارخانه های صنعتی و دیجیتال  ارائه شده توسط SAP ،  بازوهای روباتیک ارائه شده توسط کمپانی کوکالز، خودروهای هیدروژنی شرکت لینده ، پارکینگ های طبقاتی دیجیتال، ابزار شارژ خودروی الکتریکی CHAdeMO و روبات های سرآشپز و روبات های خوشنویس اشاره کرد.

منبع: xinhuanet

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا