ارائه 700 اثر علمی در پنجمین كنگره ملی گیاهان دارویی

دكتر پیمان صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حدود 900 مقاله به دبیرخانه این كنگره ارسال شده كه پس از داوری، 680 مقاله پذیرفته شده است.
وی با اشاره به این كه بیشترین مقالات دریافتی در حوزه پزشكی و داروسازی است، اظهار كرد: بخشی از فعالیت های دانشكده های داروسازی و پزشكی در حوزه هایی مانند كاربرد و اثرات گیاهان دارویی و عصاره گیاهی است.
صالحی، برگزار نمایشگاه و انتخاب 10 پوستر برتر را از جمله برنامه های این كنگره اعلام كرد و گفت: حدود 20 شركت محصولات خود را در قالب نمایشگاه در معرض دید بازدیدكنندگان قرار می دهند.
وی محورهای اصلی این كنگره را علوم پایه، كشاورزی و منابع طبیعی، داروسازی، پزشكی و دامپزشكی، صنعت و اقتصاد برشمرد و با اشاره به حضور صاحبان صنایع، تولیدكنندگان و صادركنندگان حوزه گیاهان دارویی در این كنگره، افزود: در روز دوم كنگره 4 نماینده شركت های خصوصی دستاوردها و یافته های خود را در قالب سخنرانی ارائه خواهند كرد.
صالحی ادامه داد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این كنگره به آدرس http://www.ncmp2016.com به اطلاعات كامل در خصوص این كنگره دسترسی پیدا كنند.
پنجمین كنگره ملی گیاهان دارویی با حضور محققان و فعالان این حوزه روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشكی اصفهان برگزار می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا