با Triposo به هرکجا که می خواهید سفر کنید

برای به دست آوردن و در اختیار داشتن اطلاعات لازم و کافی برای سفر به یک نقطه خاص از کره زمین راه های مختلفی وجود دارد. برای نمونه می توان از اطلاعات موجود در وب سایت های ویژه و یا از اطلاعات افرادی که به آن محل سفر کرده اند، استفاده کرد.  اما یکی از بهترین راه های جمع آوری اطلاعات جستجو در شبکه جهانی اینترنت است، البته این کار نیز چندان کامل نیست زیرا میزان صحت مرجع اطلاعات در این عرصه پهناور بسیار متغیر خواهد بود و برای به دست آوردن اطلاعات معتبر می بایست جستجوی کاملی را انجام داد که از عهده بسیاری از افراد خارج بوده زیرا از نظر زمانی و شناخت اطلاعاتی ، نمی توان همه افراد را در یک سطح قرار داد.

نرم افزار Triposo این کار را به نحوی بسیار بهتر و آسان تر انجام می دهد. با نصب این نرم افزار روی تلفن همراه می توان برای چنین کابردهایی از استفاده کرد.

Triposo چیست؟

برنامه Triposo نرم افزاری است که به عنوان یک منبع اطلاعاتی درباره کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و در هر کشور به عنوان مقاصد اصلی گردشگری در قالب لیستی از شهرها در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

این نرم افزار به صورت خودکار در شبکه اینترنت و از میان مراجع معتبر اطلاعاتی  به سراغ برترین ها رفته و اطلاعات را جمع آوری کرد و در یک بسته به شما پیشنهاد می کند و شما می توانید با دانلود کردن هر یک از این بسته ها ، به اطلاعات بسیار مهمی درباره کشورهای مختلف دنیا دست پیدا کنید. این اطلاعات  به صورت کاملا مفید و در طبقه بندی هایی منظم به شما ارائه می شود.

برای نمونه می توان گفت که بسته اطلاعاتی ایران از حجم 17 مگابایتی برخوردار بوده و مخاطب می تواند به اطلاعات اولیه ای درباره فرهنگ غنی و رسوم مردمان این سرزمین دسترسی پیدا کند. در طبقه بندی های این نرم افزار می توانید به زیر گروه هایی مانند معارفه اولیه ، تاریخ، فرهنگ، فرهنگ غذایی، زبان های مکالمه، فرهنگ موسیقی ملی و اطلاعات اولیه مکالمه دست پیدا کنید که هر یک شامل ریز اطلاعاتی خاصی است. به طور مثال در بخش فرهنگ غذایی به غذاهای مهمی همچون  قورمه سبزی، آبگوشت، کباب ، سبزی پلو و… پرداخته و یا در بخش فرهنگ مکالمه حروف الفبای فارسی به مخاطب آموزش داده می شود و نیز فرهنگی ابدایی از مکالمه به زبان فارسی به کاربر عرضه خواهد شد. در بخشی دیگر می توان به اطلاعات شهرها و مقاصد مهم گردشگری دست پیدا کرد . در این بخش علاوه بر معارفه شهرها ، به عنوان راهنما برای انجام کارهای جذاب نیز به کار خواهد رفت. در این بخش فاصله هر منطقه نسبت به پایتخت نیز نوشته شده است. قابل توجه است که شما می توانید موارد مورد علاقه خود را درباره هر شهر یا کشور در کنار اطلاعات ارائه شده، در این برنامه ذخیره سازی کنید.

این برنامه به صورت رایگان در فروشگاه  اندروید در اختیار مخاطبین قرار می گیرد. به این ترتیب به صورت رایگان و تنها با دراختیار داشتن یک تلفن همراه هوشمند و دسترسی به شبکه اینترنت می توانید به دنیایی از اطلاعات معتبر دست پیدا کنید.

اطلاعاتی چون نرخ تبدیل ارز ، موقعیت آب و هوایی و نقشه هایی از مناطق خاص را نیز در اختیار داشته باشید که در نوع خود بسیار بی نظیر به نظر می رسند.  

گفتنی است این نرم افزار بر روی سیستم های عامل اندروید (Android) و iOS (سیستم عامل تلفن های همراه اپل و سری آیفون) فعال خواهد شد و برای نصب آن هیچ پیش نیاز دیگری لازم ندارد. این نرم افزار به افراد کمک می کند تا بهترین برنامه ریزی را برای سفر خود داشته باشند و با توجه به ذهنیت کامل از محل سفر و اطلاعات جانبی از مردم ، کشور و دیدنی های آن، ایام خاطره انگیزی را سپری کنند.

 

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا