سمپوزیوم علوم پایه و کاربردی و کنفرانس مهندسی برگزار شدند

کازواکی مائدا از دانشگاه کوبه (ژاپن) و سرگئی گورلاچ از دانشگاه مونستر (آلمان) سخنرانان اصلی این دو نشست بین‌المللی بودند.

سمپوزیوم بینالمللی علوم پایه و کاربردی

علم فیزیک، علم شیمی، علم مهندسی، علوم زمین، جغرافیا و محیط زیست، علوم کشاورزی و دامپزشکی، بیوفیزیک، مکانیک، نانوفناوری، فناوری‌های پاک، مهمترین محورهای این سمپوزیوم را تشکیل می‌دادند.

دکتر امین حیدرپور اسفرجانی، دانش‌آموخته دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی شریف و رئیس گروه سازه دانشگاه موناش (استرالیا) در جمع اعضای کمیته فنی- برنامه‌ریزی ISFAS2016 حضور داشت.

در مدت سه روز برگزاری این کنفرانس، 30 مقاله و 54 پوستر از سوی اساتید، پژوهشگران و محققانی از کشورهای آفریقای جنوبی، آآآلمان، آمریکا، استرالیا، تایلند، تایوان، دانمارک، ژاپن، سنگاپور، کره جنوبی، مالزی، مصر، هند، هنگ کنگ، ارائه شدند.

کنفرانس بینالمللی مهندسی و فناوری اطلاعات

مهندسی زیست پزشکی: سیستم‌های انتقال دارو، پلیمرهای زیست پزشکی، مهندسی شیمی: ساختارهای پلیمری، زیست شناسی سلولی- مولکولی، مهندسی محیط زیست: کنترل گازهای سمی، آلودگی صنعتی، زباله‌های جامد، مهندسی عمران: مهندسی پل، مهندسی آب، مکانیک محاسباتی، مهندسی مکانیک: رباتیک و اتوماسیون، سیستم‌های مکاترونیک، فناوری حسگرها، مهندسی الکترونیک: نسل چهارم وایرلس، پردازش سیگنال، ارتباطات نوری بی‌سیم، مهندسی کامپیوتر: فناوری پایگاه داده، داده کاوی، امنیت اطلاعات، فناوری اطلاعات: هوش مصنوعی، محاسبات ابری، سیستم‌های اتوماسیون خانه‌های هوشمند، محورهای اصلی این کنفرانس را تشکیل می‌دادند.

حبیب الله ابوالحسن شیرازی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و مریم جلالی فراهانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، در جمع اعضای کمیته علمی کنفرانس  ACEAIT2016حضور داشتند.

در مدت سه روز برگزاری این کنفرانس، 97 مقاله و 66 پوستر از سوی اساتید، پژوهشگران و محققانی از کشورهای آلمان، آمریکا، استرالیا، هنگ کنگ، اندونزی، تایوان، تایلند، چین، ژاپن، سنگاپور، کلمبیا، کره جنوبی، مالزی، هند، ارائه شدند.

ترجمه: معصومه سوهانی