این آینه هوشمند وزن شما را تشخیص می دهد

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد پس از ورزش کردن با آن روبرو می شوند را می توان شرایط خاص اعمال فعالیت های ورزشی بر روی تمامی بدن دانست. در برخی از موارد بخشی از بدن به علت عدم فعالیت درست ورزشی با سایر بخش های بدن متفاوت باقی می ماند (برای مثال سرعت آب شدن چربی های پهلو و شکم به واسطه فعالیت ورزشی متفاوت باشند) ولی افراد تا زمانی که این تغییر به شدت فاحش نشود ممکن است از وقوع آن بی خبر باشند.

کاربر این سیستم باید بر روی دستگاه چرخان بایستد و بدن خود را از زوایای مختلف در برابر آینه قرار بدهد. در ادامه این آینه با کمک امواج لیزر، حجم و وزن کاربر را تشخیص داده و اطلاعات مربوطه را به نرم افزار تلفن همراه ارسال می کند.

حال متخصصان فناوری به دنبال راه حل این موضوع رفته اند و نتیجه این کار نیز ساخت یک اینه هوشمند است که می تواند قابلیت های بسیاری را به کاربران خود ارائه کند. این دستگاه در حقیقت شامل یک آینه، یک تخته چرخان و یک نرم افزار تلفن همراه است که با استفاده از آنها می توان وزن و حجم بدن را تحلیل کرد.

کاربر این سیستم باید بر روی دستگاه چرخان بایستد و بدن خود را از زوایای مختلف در برابر آینه قرار بدهد. در ادامه این آینه با کمک امواج لیزر، حجم و وزن کاربر را تشخیص داده و اطلاعات مربوطه را به نرم افزار تلفن همراه ارسال می کند. با کمک این نرم افزار می توان از روند تاثیر فعالیت های ورزشی بر روی نقاط مختلف بدن آگاه شد و از مشکل یاد شده پرهیز کرد.

این سیستم قرار است تا به زودی روانه بازار مصرف شود و برای خرید آن باید رقم 500 دلار هزینه کرد که برای یک سیستم این چنینی، مناسب به نظر می رسد.

منبع: Engadget

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا