نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران

 در این ماراتن تیم‌های ایده‌پرداز، طی دو روز باید برای چالش‌هایی در ۶ موضوع محتوایی در فضای دیجیتال، ایده‌هایی را پیشنهاد دهند.توانمندی در انجام کار گروهی، سابقه و تجربه کافی یا ارائه ایده‌های برجسته لازمه ورود به اولین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران است و تنها تیم‌هایی می‌توانند در این رقابت فکری شرکت کنند که صلاحیت آنها ابتدا به تائید کمیته داوران برسد. با این وجود تیم‌های دانش‌آموزی که توانمندی خود را در ایده‌پردازی نشان دهند نیز می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

این ماراتن که توسط دفتر توسعه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، در ۶ موضوع دین و فرهنگ، پزشکی و سلامت، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان، علوم فنی و مهندسی، هنر و معماری، بانکداری پرداخت و فناوری‌ مالی چالش‌هایی که برخی از آنها برگرفته از مسائل واقعی هستند را پیش پای تیم‌های شرکت کننده می‌گذارد تا برای مقابله با آنها ایده‌هایی مناسب ارائه کنند.

این ایده‌ها می‌توانند در محورهای فایل‌های متنی و نشریه الکترونیکی، پرتال و وب‌سایت، محتوای نرم‌افزارهای تلفن همراه، پویانمایی، عکس، فیلم و صوت تلفن همراه، نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای، فایل‌های متنی و عکس، ایده‌پردازی و سناریوی بازی‌های رایانه‌ای، بصری‌سازی داده‌ها و کاربری ui/ux ارائه شوند. به تیم‌های اول تا سوم در هریک از موضوعات شش گانه از دو تا 10 سکه بهار آزادی تعلق خواهد گرفت. پس از آن تیم‌های برتر به مدت سه ماه فرصت دارند تا ایده‌های خود را به محصول کاربردی تبدیل کنند و جوایز ویژه اولین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران را از آن خود کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قوانین مسابقه و شرکت در این ماراتن می‌توانند به وب‌سایت مسابقه به نشانی www.sharifdc.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا