برگزاری مسابقه بین جویشگرها

جویشگر بومی یوز در اواخر بهمن ماه سال 1393 و نسخه پنجم پارسی جو هم اوائل آبان ماه سال 1394 با هدف بهره گیری کاربران فارسی زبان از این امکان و جلب اعتماد آنها با ارائه سرویس های با کیفیت، راه اندازی شدند.
جویشگرهای بومی دیگری مانند بیسفون، سلام و ساینا نیز در این حوزه فعال هستند و در حال ارائه خدمت به کاربران فارسی زبان می باشند. 
به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خسرو سلجوقی با اشاره به تدوین شاخص های مسابقه، اظهار کرد: حدود 70 شرکت هم در کشور حضور دارند که هر یک در بخشی از خدمات جویشگر موفق هستند و می توان خدمات آنها را با اتصال به جویشگر برگزیده ارایه داد.
وی در ادامه با بیان اینکه کارآفرینان موتور اقتصاد دنیا هستند، گفت: ICT به عنوان موتور توسعه می تواند کلیه بخش های صنعتی، کشاورزی و خدماتی را به تحول وا دارد.
عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به جذابیت بازار ایران گفت: بازار ما ترکیبی از دو بازار بزرگ است که در عرصه کارآفرینی از عوامل جاذب برای سرمایه گذاری محسوب می شود.
سلجوقی ادامه داد: بازار 80 میلیونی داخل و محوریت در خاورمیانه (هاب منطقه) به ویژه نیروی انسانی تحصیل کرده و ارزان قیمت از عوامل جذب سرمایه گذار و توسعه این بخش هستند.
وی با اشاره به تعداد زیاد دانش آموختگان این بخش خواستار برگزاری دوره های مهارت آموزی توسط بخش خصوصی و دولتی شد و گفت: در این راستا وزارت وام پنج هزار میلیون ریالی در اختیار یکی از شرکت های سازمان نظام صنفی رایانه ای (نصر) قرار داده که بر این اساس، پس از این شاهد حرکت خوبی در ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در کشور خواهیم بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا