تعیین سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان نماینده دولت در محاکم قضایی

معصومه ابتکار در مراسم اختتامیه سومین همایش ملی حقوق و محیط زیست گفت: همکاری خوبی میان سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت حقوقی ریاست جمهوری برقرار است که موجب حل بسیاری از مشکلات محیط زیستی و حقوقی شده است. 
وی تاکید کرد: عدالت در مساله محیط زیست و بهره مندی مردم از محیط زیست سالم حق آنها است که به عنوان یک مولفه مهم و کلیدی مطرح است. 
معاون رییس جمهوری اظهارکرد: باید در این زمینه کارآمدی و حکمرانی خوبی را در جمهوری اسلامی به اثبات برسانیم تا مردم به حق خود که داشتن محیط زیست سالم و هوای پاک است، برسند. 
وی ادامه داد: برای رسیدن به این اهداف نیازمند برقراری ارتباط تنگاتنگ بین سازمان حفاظت محیط زیست و قوه قضاییه هستیم که خوشبختانه به سمت و سوی امیدوارکننده ای پیش می رود. 
ابتکار با تشکر از حضور رییس قوه قضاییه در مراسم افتتاحیه همایش ملی حقوق و محیط زیست گفت: مسائلی که در خصوص محیط زیست و قوه قضاییه در این همایش مطرح شد می تواند راهکار بسیاری از مشکلات ما در محاکم قضایی باشد. 
وی تاکید کرد: همچنین ایجاد خط مشی محیط زیست و قوه قضاییه به همکاری بیشتر دو دستگاه منتهی خواهد شد. 
سومین همایش ملی حقوق محیط زیست روز یکشنبه با حضور ایت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا