کنترل جاروبرقی با ساعت هوشمند

به تازگی کمپانی نیتو (Neato) از جارو برقی روباتیک جدیدی پرده برداری کرده است که با اتصال به ساعت اپل یا یک دستگاه اندرویدی پوشیدنی کار می کند. نحوه کار این روبات 699 یا 5520 دلاری که با نام بوت وت (Botvat) خوانده می شود به این ترتیب است که اگر به همراه دستگاه پوشیدنی مربوطه به یک شبکه وای فای خاص متصل باشد می توان به سادگی از آن استفاده کرد. در این زمان کاربر با استفاده از دستگاه پوشیدنی خود می تواند برنامه تمیزکاری این روبات را شروع یا متوقف سازد و از طریق آن نیز اعلانات خاصی را دریافت کند.

نحوه کار این روبات که با نام بوت وت (Botvat) خوانده می شود به این ترتیب است که اگر به همراه دستگاه پوشیدنی مربوطه به یک شبکه وای فای خاص متصل باشد می توان به سادگی از آن استفاده کنید.

اتصال خودکار این روبات به سیستم دستگاه پوشیدنی کاربر خود، یکی از ویژگی های معقول و مناسبی است که حتی در روبات های نظافت کننده مشهوری مانند رومبا 980 نیز در دسترس نبوده اند. لازم به ذکر است که رومبا 980 یکی از رقیب های اصلی بوت وت بوده و البته قیمت آن نیز 200 دلار کمتر است.

بنابر گزارش ها، بوت وت در زمینه تمیز کاری نیز کارکرد خوبی را از خود نشان داده است با این حال گاهی به راحتی در کنج خانه ها گیر می افتد و کاربر باید آن را جا به جا کند. با این حال اگر همه چیز خوب پیش برود، دیگر نیازی به صرف انرژی و وقت زیاد برای تمیز کاری منزل خود نخواهید داشت و به راحتی و با به کار گیری یکی از این جاروبرقی های روباتیک می توانید به تمیز کردن محیط خود بپردازید البته نباید فراموش کرد که برای کار با این روبات به یک دستگاه پوشیدنی نیز نیازمند خواهید بود.

منبع: engadget

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا