اولین همایش بین المللی شیمی زیست فناوری 16 اسفند برگزار می شود

به گزارش پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، پژوهشگرانی از ایران و کشورهای مختلف از جمله اتریش، ارمنستان، سوئد و پاکستان و همچنین چهره های سرشناسی همچون پروفسور 'جان ارلینگ بکوال' عضو هیات داوران جایزه نوبل شیمی، پروفسور 'فورت کابر' از دانشگاه گراتز اتریش و دکتر 'دیتمر شلوزر' از موسسه تحقیقاتی UFZ آلمان در اولین همایش بین المللی شیمی زیست فناوری حضور خواهند داشت.
ایجاد فضایی برای تبادل علمی محققانی که در مرز دانش شیمی و بیوتکنولوژی تحقیق می کنند، کمک به گسترش تحقیقات در زمینه های میان رشته ای مورد تاکید وزارت علوم، تشریک مساعی با استادان، دانشمندان، سیاستگذاران امور مرتبط با رشته های شیمی و زیست شناسی و زیست فناوری، ارائه آخرین دستاوردهای علمی محققان در عرصه شیمی زیست فناوری وجلب توجه مسئولان کشور به اهمیت ایجاد و حمایت از رشته ها و زمینه های تحقیقاتی میان رشته ای از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.
این همایش سه روزه در محورهای اصلی 'زیست کاتالیزگر، کاتالیزگر سبز و تبدیلات زیستی' ، 'علوم و فناوری زیست الگو'، 'شیمی زیست فناوری و زیست دارو'، 'نانو زیست فناوری و مهندسی بیو شیمی' و 'زیست فناوری و شیمی محیط زیست' برگزار می شود.
برگزاری مراسم افتتاحیه اولین همایش بین المللی شیمی زیست فناوری در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و برگزاری اختتامیه در محل پژوهشگاه شیمی خواهد بود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا