مجلس دهم نخبگانی و علاقه مند به توسعه علمی و فناورانه کشور باشد

'اسماعیل قادری فر' روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: احتمالا دهمین مجلس شورای اسلامی باید قانون برنامه ششم توسعه را بررسی کند، قانونی که ستاره قطبی حرکت کشور را در یک برنامه جامع پنج ساله در افق سند چشم انداز، تدوین و تبیین می کند و اهمیت دارد که با انتخاب شایسته، مجلسی پرتوان تشکیل شود تا بتواند کشور را در مسیر تعالی کمک کند.
وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری انتخابات شایسته، انتخاب شایسته ای از میان سلایق و جریان های گوناگون کشور با یک دید عالمانه و نخبگانی صورت بگیرد، مجلسی که پرتوان، برنامه ریز و ناظر بر عملکرد همه دستگاه ها در کشور باشد.
قادری فر اظهارکرد: تجربه برگزاری انتخابات سراسری در کشور یک آزمون است و حضور مردم در صحنه تضمین کننده دوام، قوام و تایید کننده حرکت مسوولان کشور به سمت قله های پیشرفت کشور خواهد بود. 
وی گفت: با این نگاه، حضور آحاد مردم و قشرهای گوناگون با سلیقه های گوناگون سیاسی از قومیت ها، ادیان و مذاهب گوناگون، نماد وحدت، همبستگی ، همدلی و همزبانی ملی درانتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی مورد تایید همه و از جمله مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که حتی کسانی که نظام را قبول ندارند به خاطر ایرانی بودن و علاقه به کیان ایران اسلامی در صحنه حضور پیدا کنند، افزود: بر این اساس، عرصه انتخابات یک عرصه تجلی حضور همگانی برای اعتلای ایران اسلامی و پرآوازه تر کردن ایران در همه عرصه ها خواهد بود. جامعه علمی، فناوری و نخبگانی کشور نیز همپای تمامی قشرهای کشور تلاش می کند هفتم اسفند ماه در پای صندوق های رای با حضور حداکثری و اثربخش یکبار دیگر خود را در این عرصه نشان دهد.
قادری فر یادآور شد: همانطور که در راهپیمایی 22بهمن، جامعه علم و فناوری در کنار همه قشرهای مردم حضور پررنگ و چشمگیری داشت، هفتم اسفند نیز در ایام پایانی سال 94 با حضور خود در انتخابات یکبار دیگر صلابت، همیت و اقتدار خود را برای تعالی ایران در عرصه سیاسی و بلوغ فکری و اجتماعی نشان خواهند داد.
وی گفت: جامعه علمی و فناوری و نخبگی کشور با حضور پرصلابت خود در پای صندوق های رای یکبار دیگر با آرمان های نظام تجدید پیمان می کند و نقش شایسته و اثرگذار خود را برای انتخاب یک مجلس قوی، متفکر و اندیشمند به عنوان کانون تفکر و قانونگذاری نظام به منصه ظهور می رساند. 
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز هفتم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور به طور همزمان برگزار می شود. انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در همین روز برگزار می شود. 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا