استفاده از تلفن همراه به جای کلید خودرو

ولوو در برنامه های آینده خود قرار است تا به طراحی نرم افزاری کاربردی دست بزند که کلید فیزیکی اتوموبیل را با کدهای دیجیتالی جایگزین می کند و کاربر با نصب این برنامه بر روی تلفن هوشمند خود دیگر نیازی به حمل کلید اتوموبیل خود نخواهد داشت.

کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند کلید اتوموبیل خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و حتی به چندین اتوموبیل دسترسی پیدا کنند. برای مثال، والدین می توانند کلید اتوموبیل خود را با به کار گیری از این نرم افزار در دسترس فرزندان خود قرار دهند و یا حتی در زمان های مشخص مانع از دسترسی آنها به این کلید های مجازی شوند.

این فناوری که بر پایه تکنولوژی ارتباط بی سیم بلوتوث عمل می کند قابلیت های بسیار زیادی را برای کاربران خودروهای ولوو به همراه خواهد داشت. آنها می توانند راه های بسیار جدید و جالبی را برای استفاده از اتوموبیل خود تجربه کنند و با روش های عادی و معمولی استفاده از اتوموبیل خود خداحافظی کنند.

کاربران با استفاده از این کدهای دیجیتالی بر روی تلفن همراه هوشمند خود می توانند تمامی کارهای انجام گرفته توسط کلید های فیزیکی مانند روشن و خاموش کردن اتوموبیل یا باز و بسته کردن قفل درهای ماشین خود را به راحتی انجام دهند.

علاوه بر این کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند کلید اتوموبیل خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و حتی به چندین اتوموبیل دسترسی پیدا کنند. برای مثال، والدین می توانند کلید اتوموبیل خود را با به کار گیری از این نرم افزار در دسترس فرزندان خود قرار دهند و یا حتی در زمان های مشخص مانع از دسترسی آنها به این کلید های مجازی شوند.

هم چنین کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند در سراسر کره زمین اتوموبیل کرایه کرده و کلید آن را در همان لحظه بر روی نرم افزار خود دریافت کنند.

منبع: dailymail

ترجمه: احمد محمد حسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا