رونمایی از دو دستگاه جدید تصفیه هوا و آب

این دستگاه ، هوا را با استفاده از آب تصفیه می‌کند که این کار نه تنها سبب ضدعفونی شدن هوا می‌شود، بلکه آنرا گندزدایی کرده و باعث رطوبت آن می‌شود.این دستگاه تصفیه قوی که Pure Washer نام دارد، نتیجه فناوری پیشرفته شرکت Kubota است.

از Pure Washer میتوان در زمینه‌های مختلفی استفاده کرد. برای مثال، آب الکترولیز شده با اسید کم که توسط Pure Washer تولید شده است را می توان گرفت و از آن برای استریلیزه کردن اتاق یا وسایل آشپزخانه استفاده کرد.این دستگاه به تازگی رونمایی شده و در حال حاضر عمده سفارشات آن توسط آسایشگاه‌های مراقبت صورت می‌گیرد. این مکانها با مشکلات بسیاری از جمله بوی بد هوا و عفونت مواجه هستند و به نظر می‌رسد که مشتریان اصلی این دستگاه باشند.این دستگاه به مدت 30 ثانیه کار کرده و پس از آن هوا تمیز می شود.

شرکت Kubota همچنین در پیشرفتی دیگر، یک فناوری غربالگری را ارائه کرده است که ناخالصی‌های آب را حذف کرده و آن را به آب زلال و تمیز تبدیل می‌کند.

تولید کننده دستگاه فیلتراسیون در ژاپن ، یک دستگاه غربالگری جدید به نام "wedge wire screen" را توسعه داده است که فرآیند تصفیه آب را در چهار مرحله انجام می‌دهد.این دستگاه غربالگری، ناخالصی‌های آب را جمع آوری می‌کند.

"wedge wire screen"بر اساس نیاز غربالگری مشتری و مقدار آن و در اندازه دلخواه و سفارشی توسط شرکت نصب خواهد شد. این دستگاه عمدتا برای آب صنعتی و به ویژه برای آلاینده تولید شده در تصفیه فاضلاب ، و به عنوان تجهیزات جداسازی مواد جامد و مایع برای ذخیره محصول که در گردش آب در فرایند تولید رخ می‌دهد استفاده می‌شود.

این دستگاه از فولاد ضد زنگ با مقاومت بالا و با دوام بسیار بالایی تشکیل شده است و در حال حاضر به عنوان بخشی از تجهیزات زیست محیطی به تایلند، ویتنام، اندونزی و مالزی فروخته شده است.امروزه آلودگی محیط زیست به عنوان یکی از مشکلات بزرگ تلقی می‌شود. برخی از فاضلاب‌ها به آب رودخانه ها و دریا ریخته و محیط زیست را به خطر می‌اندازند. در آینده می توان به کمک این دستگاه به راحتی فاضلاب موجود در محیط زیست را پاکسازی کرد.

به گزارش ایسنا، این فناوری پیشرفته می‌تواند کمک بزرگی برای صنایعی باشد که با چالشهای زیست محیطی مواجهند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا