گزارش ویدیویی از بزرگ ترین حباب جهان

تولید حباب با استفاده از مواد شوینده را می توان به عنوان یک سرگرمی بسیار جالب و مهیج برای کودکان در نظر گرفت ولی حتی در بزرگسالی نیز دیدن نحوه شکل گیری حباب برای انسان لذت بخش باقی خواهد ماند. علاوه بر این نیز حباب به علت ساختار کشش سطحی ویژه خود برای دانشمندان نیز از جذابیت خاصی برخوردار است که موجب می شود تا در برخی از موارد برای ساخت بزرگ ترین حباب جهان تلاش کنند.

به تازگی هنرمندی به نام نیکولاس هانا (Nicholas Hanna) با الگو برداری از طریقه ساخت حباب های بسیار ساده، دستگاهی را ایجاد کرده است که می تواند حباب های بسیار غول پیکری را تولید کند.

به تازگی هنرمندی به نام نیکولاس هانا (Nicholas Hanna) با الگو برداری از طریقه ساخت حباب های بسیار ساده، دستگاهی را ایجاد کرده است که می تواند حباب های بسیار غول پیکری را تولید کند و به این ترتیب رکورد ساخت بزرگ ترین حباب جهان را به خود اختصاص داده است.

این دستگاه که بابل دیوایس (Bubble Device #2) نام گرفته است، در نوع خود کاملا منحصر به فرد است و به همین دلیل نیز دیدن عملکرد آن برای هر کسی جذابیت خاص خود را دارد. شایان ذکر است که این دستگاه هم اکنون در موزه هنرهای عالی در شرق آسیا و کشور تایپه قرار گرفته است و برای عموم مردم قابل مشاهده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا