چهارمین نمایشگاه تخصصی امنیت اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود

 دبیر اجرائی چهارمین نمایشگاه تخصصی امنیت اطلاعات و ارتباطات به ایرنا گفت: شرکت بزرگ و معتبر این حوزه در قالب 30 غرفه دستاوردهای خود را ارائه می کنند.

مصطفی بهمن آبادی اظهار کرد: این شرکت ها، آخرین نوآوری حوزه امنیت و فناوری های بومی و غیربومی این حوزه را در چهارمین نمایشگاه تخصصی امنیت اطلاعات و ارتباطات در معرض دید بازدیدکنندکان قرار می دهند.
وی بیان کرد:این نمایشگاه تخصصی با هدف آشنایی با جدیدترین راهکارهای ارتقای امنیت اطلاعات در سازمان ها و آشنایی با توانمندی های شرکت بزرگ داخلی برای ارتقای سطح امنیت در مرکز آموزش شرکت ملی نفت در محمودآباد برگزار می شود.
بهمن آبادی همچنین از برگزاری چهارمین کنفرانس امنیت اطلاعات در صنعت نفت و پنجمین کنفرانس امنیت اطلاعات و پدافند سایبری در این ایام خبر داد و گفت: در دو روز اول این مراسم صرفا به امنیت اطلاعات درحوزه نفت پرداخته شده و در دو روز بعدی موضوعات به صورت کارگاهی در قالب امنیت اطلاعات و پدافند سایبری ارائه می شود.
وی به برگزاری پنج کارگاه آموزشی در روزهای 28 و 29 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: امنیت در فناوری اطلاعات، استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، مراکز عملیات امنیت و امنیت اطلاعات در اتوماسیون های صنعتی از جمله موضوعات قابل ارائه در این کارگاه ها است.
بهمن آبادی با اشاره به اینکه جدیدترین اطلاعات در قالب کارگاه آموزشی در این مراسم ارائه می شود گفت: سعی شده این مراسم صرفا در قالب یک کنفرانس ساده که تعدادی افراد دور هم جمع شوند و مطالبی فقط ارائه شود، دوری کند و مباحث به صورت کاربردی ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه ایران یکی از کشورهائی است که هجمه حملات سایبری به آن خیلی زیاد است، گفت: دستگاه های اجرائی با جدیدترین حملات سایبری که به ایران انجام می شود در این کنفرانس آشنا می شوند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا