دفتر ارتباط با دانش آموختگان در دانشگاه آزاد ایجاد می شود

 دکتر علی عباسپور در مراسم جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی این واحد، هدف از تاسیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان را تعامل با صاحبان صنایع و کارآفرینان، در راستای جبران کمبود متخصص این بخش ها با استفاده از ظرفیت دانش آموختگان این دانشگاه عنوان کرد. 
وی اظهار کرد: هر کدام از دانش آموختگان این واحد، پرچمدار و نماینده واحد علوم و تحقیقات در سطح داخلی و بین المللی هستند.
عباسپور ابراز امیدواری کرد: تلاش مسئولان و اساتید این واحد در ارائه خدمات مطلوب به دانش آموختگان برای تربیت آنان به نحو مطلوب صورت پذیرفته باشد و فارغ التحصیلان نیز در خدمت رسانی به کشور و انجام مسئولیت های خود درخشان و موثر ظاهر شوند.
وی با اشاره به موفقیت برجام، این رویداد را سرآغاز شکوفایی و ارائه خدمات ارزنده به ملت ایران دانست و گفت: ایران اسلامی پس از برجام، با تلاش بیشتر و نیز استفاده از توانمندی نیروی متخصص دانشگاهی می تواند به یک اقتصاد پیشرو بدل شود و به پیشرفت های روزافزون دست یابد. 
به گزارش ایرنا از واحد علوم و تحقیقات،معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم به دانش آموختگی بیش از 70 هزار دانشجو از این واحد دانشگاهی اشاره کرد.
کرم اله دانش فرد افزود: دانش آموختگان دانشگاهی با پشتوانه علم و آموزه های دانشگاهی که در سالیان تحصیل کسب کرده اند، می توانند در حل مسائل جامعه پر توان عمل کنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا