ثبت تصویر طوفان مهیب آمریکا از فضا

هم زمان با وقوع طوفان عظیم زمستانی در سواحل شرقی ایالات متحده امریکا، اسکات کلی به عنوان فضا نورد واقع در مدار کره زمین، موفق شده است تا در این ناحیه به ثبت عکس هایی از نحوه تکامل این طوفان بپردازد. یکی از این تصاویر شامل عکس جالبی از یک رعد زمستانی است.

ولین پست وارد شده به حساب کاربری توییتر اسکات کلی، فضانورد ناسا، تصویر ثبت شده او از چراغ های سواحل شرقی را به نمایش می گذارد. یک ساعت بعد او تصویری از طوفانی را ثبت کرد که از شیکاگو می گذشت.

به تازگی ناسا و اداره کل ملی اقیانوس و جو شناسی ایالات متحده آمریکا (NOAA) با استفاده از ماهواره های خود توانستند تا این طوفان را از نقطه شروع و گسترش آن ردیابی کنند و اکنون این فضانورد توانسته است تا از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر، این حادثه را از ایستگاه فضایی بین المللی با استفاده از تصاویر ثبت شده اش گزارش کند.

اولین پست وارد شده به حساب کاربری توییتر اسکات کلی، فضانورد ناسا، تصویر ثبت شده او از چراغ های سواحل شرقی را به نمایش می گذارد. یک ساعت بعد او تصویری از طوفانی را ثبت کرد که از شیکاگو می گذشت؛ و در حدود سه ساعت بعد از این کار موفق شد تا تصویری از یک رعد زمستانی در این ناحیه را به ثبت برساند. لازم به ذکر است که رعد زمستانی ثبت شده از طوفانی است که به جای باران، برف را با خود به همراه داشته است و به همین دلیل نیز شرایط جوی منطقه را به صورت کامل تحت تاثیر قرار داده است.

منبع: space

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا