کنفرانس مهندسی کشاورزی و محیط زیست برگزار شد

این کنفرانس با حمایت انجمن مهندسان شیمی، زیست شناسی و محیط زیست امارات وEmirates Research Publishing برگزار گردید.

منابع آب، مدیریت پسماند، زیست شناسی، گیاه شناسی، بیوتکنولوژی، زیست شناسی سلولی- مولکولی، ژنتیک پزشکی، مهندسی محیط زیست، مهندسی صنایع غذایی، تغذیه، برنامه‌ریزی شهری، مطالعات شهری، مهندسی عمران، محورهای اصلی کنفرانس AECE2016 را تشکیل می‌دادند.

دکتر بیلی تمانل از دانشگاه ایالتی ایزابلا (فیلیپین) و دکتر ایت بارکا از دانشگاه رمیز (فرانسه) ریاست کنفرانس را برعهده داشتند.

دکتر رحیم احمدی، استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، دکتر ایمن باتیشا از موسسه تحقیقات آب و هوا و محیط زیست قاهره (مصر)، دکتر ون پی سونگ از دانشگاه صنعتی چین یی (تایوان)، دکتر علی ابراهیم علی العظی از دانشگاه دیاله (عراق)، سخنرانان مدعو کنفرانس AECE2016 بودند.

دکتر رخشاد حجازی، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دکتر محمدرضا علیزاده از موسسه تحقیقات برنج ایران (RRII)، دکتر هرمز فلاح آملی، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی، دکتر میثم آبدین پور از موسسه آموزش عالی کاشمر، دکتر امیرحسین پیرمرادی از دانشگاه رازی کرمانشاه، دکتر وحید حجازی، دانش‌آموخته دانشگاه‌های علم و صنعت، تهران و دانشگاه ویسکانسین- میلواکی (آمریکا)، دکتر رضا فرزین ابراهیمی، دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجوی دکتری دانشگاه مالایا (مالزی)، در جمع اعضای کمیته داوری- بازبینی این کنفرانس حضور داشتند.

در مجموع 36 مقاله از سوی پژوهشگران، اساتید و دانشجویانی از کشورهای استرالیا، اندونزی، تایلند، ترکیه، چین، ژاپن، سریلانکا، فیلیپین، کره جنوبی، لیبی، مالزی، نپال، نیجریه و هند، در کنفرانس بین‌المللی مهندسی کشاورزی، محیط زیست و عمران (AECE2016) ارائه شدند.

تمامی مقالات پذیرفته شده توسط Emirates Research Publishing منتشر خواهند شد.