پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی چهار عنوان کتاب جدید منتشر کرد

 کتاب 'طب فوتبال' اثر یان اکستراند، یون کارلسون و آلن هادسون و به ترجمه دکتر محمد حسین علیزاده، دکتر فرشید طهماسبی و دکتر حامد عباسی مشتمل بر 27 فصل است که در آن عمده مسایل تاثیرگذار بر آسیب های فوتبال گنجانده شده است.
در بخش های مختلف این کتاب به ترتیب به همه گیرشناسی، پیشگیری از آسیب، عوامل بیومکانیکی، فیزیولوژی و تغذیه ای، کمک های اولیه، آسیب های عضلانی و اسکلتی به همراه روش های ارزیابی، تشخیص، درمان و پیش بینی روند بهبودی پرداخته شده است.
ارزیابی پس از آسیب برای بازگشت به بازی رقابتی، توان بخشی آسیب های خاص فوتبال، بیماری ها و درمان آنها، عواقب ثانویه آسیب های فوتبال، کودکان و فوتبال، جنبه های خاص فوتبال زنان، نقش داوران، مسافرت های برون مرزی تیم ها و دوپینگ از دیگر مواردی است که در این کتاب به طور جامع به آنها پرداخته شده است.
کتاب طب فوتبال در قطع وزیری و به قیمت 210 هزار ریال در اختیار علاقمندان به علوم ورزشی است.

** کتاب ورزشکاران پارالمپیکی 
کتاب ورزشکاران پارالمپیکی راهنمای علوم و طب ورزشی تالیف ایو وانلا ندوایک والتر آرتامپسون است و علیرضا نصیرزاده و علی فتاحی آن را ترجمه کرده اند.
این کتاب در چهار بخش و پانزده فصل تحت عنوان های مقدمه ای درباره جنبش پارالمپیک، بیومکانیک، فیزیولوژی، طب، فلسفه، جامعه شناسی، توان هوازی و بی هوازی، آماده سازی برای بازی های پارالمپیک تابستانی، سهم علوم ورزشی در عملکرد، راگبی با ویلچر و چند عنوان دیگر در قطع وزیری و به قیمت 250 هزار ریال آماده ارایه به علاقمندان است.

** کتاب مدیریت برند و بلیط فروشی در سازمان های ورزشی 
این کتاب تالیف دکتر مهرزاد حمیدی، دکتر وجیهه جوانی و دکتر همیلا تکلی شامل 12 فصل تحت عناوین سیر تاریخی برند، مفهوم برند، مفاهیم برند، ارزش ویژه برند فوتبال، جایگاه برند در بازاریابی ورزشی، مدل های مدیریت برند، روش های ارزش گذاری برند، رویکردهای مدیریت برند و چندین عنوان دیگر در قطع وزیری و به قیمت 170 هزار ریال آماده ارایه به علاقمندان است.

** کتاب مفاهیم بنیادی حرکات اصلاحی (چاپ دوم) 
این کتاب تالیف دکتر محمدحسین علیزاده و دکتر مهدی قیطاسی در 9 فصل تحت عناوین مفاهیم و اصول بنیادی وضعیت بدنی، تعادل و کنترل وضعیت بدنی، رشد جسمانی و تکامل وضعیت بدنی، ارزیابی وضعیت بدنی، ناهنجاری های جسمانی (تعریف، علل، علائم، عوارض و تمرینات اصلاحی)، اصول طراحی تمرینات اصلاحی، وضعیت های بدنی ایستا (ایستادن، نشستن و خوابیدن)، راه رفتن، وضعیت بدنی و عملکرد ورزشی منتشر شده است. 
به گزارش ایرنا از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی،کتاب مفاهیم بنیادی حرکات اصلاحی، در قطع وزیری و به قیمت 180 هزار ریال به فروش می رسد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا