ارایه 140 مقاله برتر به جایزه ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی وفناوری رییس جمهوری، داوری 140 ایده، مقاله و پایان نامه برتر ارسال شده به دبیرخانه جایزه ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از 30 دی ماه جاری و با اتمام زمان فراخوان آغاز می شود.
فراخوان ارسال تمامی ایده ها، مقالات، اختراعات و پایان نامه های ارسالی به دبیرخانه این جایزه ملی 20 دی ماه جاری به اتمام رسید و داوری تمامی این طرح های برتر از 30 دی ماه جاری آغاز می شود.
براساس این گزارش، با توجه به سخت گیری های اعمال شده در شرایط حضور متقاضیان در این دوره از جایزه ملی، تا پایان زمان فراخوان این جایزه 70 ایده برتر، 10 پایان نامه برتر و 60 مقاله برتر در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به دبیرخانه ارسال شد.
جایزه ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی توسط ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی ودر چهار بخش ایده های برتر، مقالات برتر، اختراعات برتر و پایان نامه های برتر در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می شود و به طرح های برگزیده جوایزی اهدا می شود.
مراسم تقدیر از برگزیدگان این جایزه ملی همزمان با نخستین جشنواره ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در پایان اردیبهشت 95 انجام می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا