سرمایه گذاری روی شبکه های اجتماعی داخلی باید افزایش یابد

 قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم روی شبکه های اجتماعی داخلی سرمایه گذاری کنیم، گفت: استفاده از شبکه های داخلی همچون بیسفون چشم انداز موفقیت بیشتری دارد که می توان از مزایای آن بهره بیشتری برد لذا مسئولان در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «ابوالحسن فیروزآبادی» در پنجمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت تعاون و سازمان های تابعه بر ضرورت دسترسی آزاد اطلاعات تاکید کرد.
وی با ابراز خرسندی از حضور در میان مسئولان و کارشناسان روابط عمومی، از آنها خواست با توجه به تدوین برنامه ششم توسعه و بررسی بودجه 95 و با در پیش بودن انتخابات، روابط عمومی ها باید در جریان آخرین اخبار حوزه خود باشند. 
وی همچنین بر انجام هماهنگی های لازم مدیران دستگاه ها با رسانه ها برای پیشبرد بهتر اهداف سازمان و خدمت رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد.
قائم مقام وزیر کار در ادامه با اشاره بر ضرورت استفاده از ابزارهای اطلاعاتی همچون پیام کوتاه تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت زیادی به شکل مستقیم و غیرمستقیم تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارند لذا از طریق ابزارهایی همچون پیام رسان تلفن همراه که ضریب نفوذ بالایی نیز دارند می توانیم به این جمعیت اطلاع رسانی کنیم. لذا روابط عمومی ها در این زمینه بسیار می توانند کمک کنند.
فیروز آبادی در ادامه این نشست به برخی شبکه های اجتماعی اشاره و تاکید کرد: بسیاری از شبکه های اجتماعی که در فضای مجازی تهیه می شوند دارای تاریخ مصرف بوده و همواره رقبایی دارند.
وی افزود: به عنوان نمونه شبکه هایی همچون وایبر، واتساپ، لاین و وی چت هر کدام دورانی را پشت سر گذرانده اند اما با آمدن رقیب جدیدی به حاشیه رانده شده اند؛ حال نیز باید منتظر رقیب دیگری باشیم.
وی با توجه در پیش بودن ایام الله دهه فجر، از روابط عمومی های سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا اقدامات و هماهنگی های لازم را برای برگزاری باشکوه این مراسم انجام دهند.
به گزارش ایرنا، شبکه اجتماعی بیسفون توسط چند جوان ایرانی راه اندازی شده است که همانند فضای مجازی تلگرام برای اطلاع رسانی است اما هنوز در ایران عمومیت و مقبولیت بالایی ندارد. 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا