جارو برقی روباتیک، نگهبان خانه شما

کمپانی ال جی به تازگی از ساخت آخرین جاروبرقی روباتیک خانگی خود به نام Turbo خبر داده است. این کمپانی با فعال کردن قابلیت های متفاوتی بر روی این روبات، آن را از سایر نمونه های موجود در بازار متمایز کرده است. یکی از اصلی ترین قابلیت های موجود بر روی این روبات قابلتی است که با نام Home-Joy شناسایی می شود.

جالب ترین جنبه این جاروبرقی روباتیک این است که می تواند مانند یک دوربین امنیتی نیز عمل کند و اگر به موردی مشکوک شد تصویر آن را به تلفن همراه شما مخابره کند.

با استفاده از این قابلیت می تونید تلفن همراه هوشمند خود را به این روبات متصل کنید. شما با کلیک کردن بر روی دوربین تلفن همراه هوشمند خود که در واقع منطقه مورد نظرتان برای تمیز شدن را نشان می دهد از روبات خود بخواهید که بلافاصله آن جا را تمیز کند. به این ترتیب این قابلیت نیاز به هرگونه نقشه برداری خسته کننده از محیط داخلی خانه را از بین می برد.

در ضمن، شما با کمک سه دوربین موجود بر روی این دستگاه و همچنین قابلیت "مشاهده منزل" می توانید حتی در خارج از خانه نیز بر چرخه تمیز کردن این روبات نظارت کنید. جالب ترین جنبه این جاروبرقی روباتیک این است که می تواند مانند یک دوربین امنیتی نیز عمل کند و اگر به موردی مشکوک شد تصویر آن را به تلفن همراه شما مخابره کند.

البته لازم به ذکر است که کمپانی ال جی اولین کمپانی ارائه دهنده این قابلیت نیست با این وجود ارائه آن برای چنین جاروبرقی های هوشمندی بسیار ضروری به نظر می رسد. ال جی این دستگاه را به همراه دو جاروبرقی روباتیک ساده دیگر در آغاز سال 2016 میلادی به نمایش در خواهد آورد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا