کنفرانس یادگیری الکترونیکی و روشهای آموزش نوآورانه برگزار شد
این کنفرانس با شعار "آینده آموزش: محاسبات پیشرفته، یادگیری در هر مکان، دانش اقتصاد" با مشارکت موسسه مطالعات انسانی (IHR) و به میزبانی دانشگاه کالیفرنیا- سانتاکروز برگزار گردید.
بررسی استفاده از فناوریهای یادگیری شامل دستگاههایی با قابلیت محاسبات پیچیده و اتصال به شبکه، اشکال جدید ابزارهای یادگیری خارج از کلاس درس، یادگیری در هر زمان و مکان، روشهای آموزشی نوآورانه، فناوریهای جدید یادگیری، برخی از محورهای این کنفرانس را تشکیل میدادند.
هشتمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی و روشهای آموزشی نوآورانه در بخشهای ارائه مقاله، پوستر، برگزاری کارگاه آموزشی و نمایشگاه برگزار شد.
ساتیا نیتا از مرکز تحقیقات تی. جی واتسون IBM، کوین فرانکلین از سازمان OAS-ARTCA آمریکا، جیم اسپورر از موسسه Cognitive Systems Institute، بیل کوپ از دانشگاه ایلینویز، سخنرانان اصلی این کنفرانس بودند.
در طی دو روز برگزاری کنفرانس، 138 مقاله و 13 پوستر از سوی پژوهشگران، اساتید و دانشجویانی از کشورهای آمریکا، آلمان، آرژانتین، استرالیا، اسپانیا، انگلیس، اندونزی، ایران، برزیل، تایوان، تایلند، چین، نیجریه، قزاقستان، کوبا، کانادا، مالزی، مصر، مکزیک، هنگ کنگ، هند، هلند، ارائه شدند و 4 کارگاه آموزشی نیز برگزار گردید.
از ایران، دکتر مجید شریف خدایی، صدیقه سادات میررحیمی از دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ارائه مقاله:
Education and Reinforcement of Civic and Social Collaboration Using Interactive Digital Storytelling: A Case Study at Islamic Republic of Iran Broadcasting University Internet Radio
دکتر مجید شریف خدایی، زینب لطفعلی خانی از دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ارائه مقاله:
Faster Perception, New Media, and Writing Style: Minimalism
پریسا بدرخانی از دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با ارائه مقاله:
Students Attitudes toward Using ICT in Their Education
علیرضا لطفعلی خانی، عفت السادات شهرتاش، زینب لطفعلی خانی (دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) با ارائه مقاله:
Online Game Scoring Method for Improving Student’s Learning: A Case Study of a Guidance School in Tehran
فاطمه زنده بودی با ارائه مقاله:
Smart Schools in Developing Countries: Case Study of Boushehr, Iran, Smart Schools
No tags for this post.