اخباری خوش از درمان کامل سرطان

در پی انتشار فهرست فعالیت های موفقیت آمیز منجر به درمان سرطان در اتحادیه اروپا ، انجمن آنکولوژی پزشکی ایتالیا Italian Association of Medical Oncology (AIOM) اعلام کرد که این کشور در صدر فهرست کشورهای اروپائی قرار دارد که موفق به درمان سرطان های مختلف در بیماران شده است .

بر اساس این گزارش ، آمار افرادی که توانسته اند این بیماری را با موفقیت شکست داده و بهبود پیدا کنند دارای رشدی 17 درصدی در مردان و 10 درصدی در زنان بوده است . این آمار در پی بررسی اطلاعات پزشکی ثبت شده طی 17 سال گذشته به دست آمده است .

بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده در این رابطه ، نزدیک به 61 درصد از بیمارانی که دارای سرطان روده بزرگ بوده اند در کشور ایتالیا با موفقیت درمان شده اند در حالی که این امار در اتحادیه اروپا رقم 57 درصد را نشان می دهد . بر این اساس 85 و نیم درصد افراد دارای سرطان پستان با موفقیت درمان شده و این آمار در سطح اتحادیه اروپا رقم نزدیک به 82 درصد را نشان می دهد . در این گزارش همچنین عنوان شده است که سرطان پروستات که یکی از سرطان های شایع محسوب می شود نیز به خوبی توسط پزشکان اروپائی درمان شده و آمار 88 و 6 دهم درصد درمان قطعی این سرطان در ایتالیا و 83 و 4 دهم درصد  مداوای موفقیت آمیز در اتحادیه اروپا نشان دهنده موفقیت سیستم درمانی و روش های اتخاذ شده جهت مبارزه با این بیماری کشنده است .

مطالعات انجام شده در این زمینه نشان دهنده این حقیقت است روش های درمانی مبتنی بر     Immuno-oncology یا روش های داروئی که تمرکز اصلی آن بر افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن جهت مبارزه با سرطان بوده است ، به خوبی سبب مداوای کامل و بلند مدت برخی از انواع سرطان ها مانند سرطان پوست شده است و این آمار حتی در برخی از سرطان های کشنده مانند سرطان ریه و کلیه نیز مشاهده می شود .

گفتنی است شرح کامل این گزارش در هفدهمین کنگره ملی انجمن آنکولوژی پزشکی ایتالیا که در آن بیش از 3 هزار نفر از متخصصان این رشته شرکت داشتند ، اعلام شده است .

منبع

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا