بهره برداری سی پروژه تا پایان هفته تربیت بدنی در فارس

به گزارش سینا پرس فارس، حیدر صفرپور، در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص هفته تربیت بدنی گفت: هر روز این هفته در نقاط مختلف فارس برنامه های ورزشی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: استان فارس یکی از استان های موفق در عرصه های ورزشی است.

صفرپور خاطرنشان کرد: تا آخرین روز هفته تربیت بدنی تعداد سی پروژه ورزشی در فارس به بهره برداری رسیده و شاهد افزایش بیش از 53 هزار مترمربع سرانه ورزشی خواهیم بود همچنین بیش از شصت و دو میلیارد اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

در ادامه این نشست خبری، رئیس ورزش جوانان شهرستان شیراز  با اشاره به اینکه رسانه های مختلف یکی از ارکان مهم ورزش هستند، خاطر نشان کرد: ورزش می تواند اتفاقات خوبی را در جامعه رقم بزند.

عبدالرحیم خداجو ضمن تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی در سه محور، به جزئیات آن اشاره نمود  که نخستین حوزه را، حوزه فرهنگی و اجتماعی عنوان نمود، و افزود: زنگ ورزش با حضور مسئولین در مدرسه «فیض» به صدا در خواهد آمد.

خداجو همچنین ضمن اشاره به نواختن زنگ ورزش در زورخانه های فارس از به صدا در آمدن نمادین زنگ ورزشدر زورخانه ورزشگاه شهید دستغیب خبر داد

او ادامه داد: تجدید عهد با آرمان های انقلاب، گلباران قبور شهدا، دیدار با ائمه جمعه، ایجاد میز خدمت در  مصلای نماز جمعه، اهدای خون و سرکشی به خانواده های محترم شهدا از برنامه های پیش بینی شده در این هفته میباشد.

رئیس ورزش جوانان شهرستان شیراز با اشاره به برگزاری جام پرچم در برخی روستاهای فارس افزود، بیش از پنجاه هیئت ورزشی پذیرای برنامه های ورزشی بوده و همچنین تقدیر از بزرگان ورزشی را در دستور کار نیز داریم.

عبدالرحیم خداجو شعار هفته تربیت بدنی در سال 1401 را "ورزش، حال خوب، ایران قوی" عنوان داشت و در پایان افزود محور سوم این هفته حوزه عمرانی میباشد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا