راههای تقویت قدرت باور

به گزارش سینا پرس فارس، امروزه استفاده از کلمه باور بسیار گسترش پیدا کرده است. به طوری که دوره‌های تخصصی زیادی در سطح جهان برای باور داشتن در زمینه خاصی ارائه می‌شوند. کسانی‌که می‌خواهند در جنبه‌های مختلف زندگی خود پیشرفت حاصل کنند، به دنبال تقویت یا تغییر باورهای خود می‌روند. اما این باور چیست که می‌تواند عامل موفقیت یا شکست انسان باشد. باور به چه معناست.

به نظر می‌رسد «باور» فراتر از چیزی است که تصور می‌کنیم. هرچیزی که بتواند باعث بهبود زندگی ما شود، جای تحقیق و تأمل بسیار زیادی دارد، چراکه موفقیت و پیشرفت خواسته ذاتی هر انسانی است وهمچنین در ذیل به  راههای مختلف این پدیده میپردازیم

١)فقط به موفقیت فکر کنید نه به شکست.
همیشه بگوئید من برنده خواهم شد.هنگام رقابت با دیگران به خود بگوئید من از بهترینها هستم. فکر کردن به موفقیت ذهن شما را عادت میدهد تا برنامه هایی طراحی کنید که منجر به موفقیت می شوند و فکر شکست دقیقا بر عکس عمل می کند.

٢)مرتبا به خود یاد آوری کنید که شما از آنچه که فکر میکنید بهتر هستید.

افرادموفق از آسمان نیامده اند.برای موفقیت نیازی به نبوغ خارق العاده نیست.هیچ چیز اسرارآمیزی هم در مورد آن وجود ندارد. به شانس هم ربطی نداره. افراد موفق جماعت عادی هستند که فقط باور به خویشتن و اعتقاد به اعمال خویش را در خود پرورش داده اند. هرگزتحت هیچ شرایطی خودتان را به بهای اندکی نفروشید.

٣)باورهای بزرگ داشته باشید:

میزان موفقیت شما، بستگی به میزان اعتقادتون داره. بااهداف کوچک، انتظار دستاورد های بزرگ نداشته باشید. به اهداف بزرگ فکر کنید تا به نتیجه های بزرگ برسید. فقط آن چیزی را در ذهنتان راه بدهید که دوست دارید اتفاق بیافتد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا