پخش فیلمی از بشقاب پرنده فلزی مافوق صوت

به گزارش سینا پرس فارس، مقامات پنتاگون که در اولین جلسه استماع عمومی درباره بشقاب پرنده ها از دهه 1960 صحبت می کردند، فیلم های طبقه بندی شده قبلی از یک پدیده هوایی ناشناس (UAP) را نشان داده اند، ویدئویی در کسری از ثانیه از یک کره فلزی که در مسیر پرواز یک جت نظامی با سرعت های مافوق صوت زوم می کند.

این شی که در سال 2021 از طریق پنجره کابین یک جت جنگنده FA-18 ثبت شد، توسط خلبان نیروی دریایی در حال پرواز با جت نیز دیده شد و توسط حسگرهای هواپیما برداشته شد. اما اینکه دقیقاً چه چیزی می تواند باشد یک راز باقی مانده است.

اسکات بری، معاون مدیر اطلاعات نیروی دریایی، این ویدئو را در جریان یک جلسه استماع عمومی که توسط یک کمیته فرعی اطلاعات مجلس نمایندگان برگزار شد، ارائه کرد که در آن قانونگذاران، او و یک کارشناس اطلاعاتی و دفاعی دیگر را درباره گزارش‌های متعدد خلبانان نظامی از پدیده‌های هوایی مرموز ناشناس، کشف کردند.

تمرکز این جلسه گزارش ژوئن 2021 پنتاگون بود که نشان می‌داد خلبانان نیروی دریایی ایالات متحده از سال 2004 144 پهپاد را مشاهده کرده‌اند، که وزارتخانه به این نتیجه رسید که "احتمالاً نشان دهنده اشیاء فیزیکی هستند."

مترجم: محمدرضا قشقایی زاده

منبع: .livescience

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا