چالش های شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت بررسی می شود

به گزارش سینا پرس فارس، به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» تاکید کرد: باید فرآیندها به سمتی هدایت شود که زمینه های تاسیس شرکت تسهیل شود تا فعالیت سودمند این شرکت ها نه تنها موجب توسعه کشور، بلکه بهبود وضعیت کار، اشتغال آفرینی و رونق اقتصاد کشور شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تلاش می شود تا با بررسی چالش های شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت، پیگیری وضعیت صدور مجوزها و رفع موانع آن در کمترین زمان ممکن انجام شود.

این مقام مسوول در دانشگاه در این نشست با بررسی چالش ها و راهکارهای ارتقای فعالیت های شرکت های دانش بنیان در دانشگاه، بر توجه مسوولان دانشگاه پیرامون چالش های موجود شرکت های دانش بنیان و تلاش در رفع موانع و برطرف کردن این مسایل مطابق با دستورالعمل ها تاکید کرد.

دکتر «محمود نجابت» مشاور عالی رییس دانشگاه نیز در این نشست پیرامون اهمیت ارائه مشاوره های مورد نیاز شرکت های دانش بنیان و پیگیری رفع مشکلات و موانع آنان، مواردی مطرح کرد.

همچنین معاونان و مدیران ارشد دانشگاه در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون ارتقای فعالیت ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرینی پرداختند.

بررسی چالش ها و دغدغه های سه شرکت دانش بنیان حوزه سلامت دانشگاه با حضور مسوولان این شرکت های دانش بنیان و همچنین فرآیندهای تاسیس شرکت های دانش بنیان توسط اعضای هیات علمی دانشگاه نیز دیگر محور برگزاری این نشست هفتگی بود.

 گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا