مکلف شدن دستگاه‌ها به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش سینا پرس فارس، کاظم اکرمی با بیان اینکه بوروکراسی‌های اداری را برای شرکت‌های دانش‌بنیان  حل  می‌کنیم، گفت: کارگروهی در سازمان بازرسی برای اجرایی شدن قانون و آیین‌نامه حمایت از شرکت‌ها تشکیل می‌شود.

اکرمی با بیان اینکه معطلی شرکت‌های دانش‌بنیان در دستگاه‌های اداری پذیرفتی نیست، از تشکیل کارگروهی تخصصی در این سازمان برای اجرایی شدن قانون و آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

کاظمی در ادامه افزود وظیفه ذاتی ما اجرای صحیح  قوانین است، و برای تحقق شعار سال همه پای کار آمدند و تعیین این شعار فرصتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است چون دستگاه‌های اجرایی مکلف به حمایت از شرکت‌ها شدند.

او گفت: مسئولان و کارمندان ادارات مختلف وقتی تقاضای ارباب رجوع مخالف قانون است با استناد به قانون رد کند اما اگر مخالف قانون نباشد باید حل کند. معطلی شرکت‌های دانش‌بنیان توسط کارکنان سازمان‌ها بررسی و برخورد می‌شود

وی بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان مشکلات مربوط به دستگاه‌های اجرایی را مکتوب ارائه کنند تا از طریق دستگاه مربوطه مشکل حل شود و اگر دستگاهی برای حل مشکل اقدام نکرد بازرسی ورود جدی می‌کند.

مدیرکل بازرسی فارس خاطر نشان کرد: دستگاه اگر مخالفت کرد با درخواست شرکت‌ها به استناد قانون بیان کند در غیر این صورت معطلی شرکت‌ها پذیرفته نیست.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا