جشنواره بین المللی میزبان مهاجران شد

به گزارش سینا پرس فارس، جشنواره بین المللی Accolade Global Film2022  از سوی مجله Movie Maker، بین 25 جشنواره برتر دنیا  معرفی شده و در سال 2003 تأسیس گردیده است، و کارگردانان، تهیه‌کنندگان، بازیگران، و تیم‌های خلاق با استعداد، را که شایسته هستن پذیرا میباشد، دستاوردهای فیلمسازانی که پروژه های باکیفیت تولید می کنند را کشف می کند و به آنها ارج می نهد.  جایزه برندگان نیز از طریق بیانیه های مطبوعاتی به بیش از 100000 فیلمساز و مخاطبین صنعت از طریق FilmFestivals.com معرفی می شود.

جشنواره مذکور بگونه  Global FilmAccolade  آنلاین و مجازی جهانی و معتبر بین‌المللی است که از متخصصان سینما، تلویزیون و رسانه که از سال 2003 دستاوردهای استثنایی در هنر و داستان‌گویی را نشان می‌دهند، به رسمیت می‌شناسد.

نویسنده و کارگردان مسعود احمدی، تهیه کنند محمد شکروی، مدیر فیلمبردار هاشم بیطرف، تدوین و صداگذاری شیما پورسهم الدین، صدابردار محسن دانشور، موسیقی آراد آبادانی است که فیلمی بدون دیالوگ است و در فضایی نو و خلاقانه ساخته و پرداخته شده است. این فیلم را می توان به مثابه سینمای بی چیز دانست که دارای روایتی شاعرانه و تئاتری گونه دارد و ساخت این فیلم نه ماه به طول انجامیده و فیلم برداری آن در تمامی فصول و لوکیشن های متعدد خارجی انجام شده است.

فیلم مذکور بیانگر آن است که، شما محل تولد خود را ترک می کنید، اما هنوز آنجا هستید. شما به جای دیگری می روید، از نظر فیزیکی خود را در جای دیگری احساس می کنید، ولی خود واقعی خود را پشت سر گذاشته اید.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا