تقدیر ازصاحب ایدۀ تولید غشاء سرامیکی متخلخل نیمه تراوا

به گزارش سینا پرس فارس، در جشنوارۀ ایده‌های برتر اشتغال‌زا و کارآفرینی  برترین ایده‌ها بر‌اساس نوآورانه‌بودن، میزان امکان‌پذیری اجرای ایده‌ها، تأثیر بر اشتغال کشور و تعداد اشتغال ایجادی، پایداربودن اشتغال و نیاز به منابع مالی کمتر برای اجرای آن ایده، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در برنامه نخستین جشنوارۀ ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینی، از دکتر مسعود ریاضی، عضو هیأت‌علمی بخش مهندسی نفت دانشگاه شیراز و صاحب ایدۀ برتر «تولید غشاء سرامیکی متخلخل نیمه تراوا»، به‌عنوان برگزیده ملی این جشنواره تقدیر شد.

 این ایده ازسوی تیمی از رشته‌های مختلف مهندسی مواد، شیمی آلی، مهندسی شیمی، مهندسی نفت، مهندسی صنایع و مدیریت در حال برنامه‌ریزی برای اجرا است.

به گفته‌ی دکتر ریاضی، «غشاء سرامیکی متخلخل نیمه تراوا» ازجمله مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین قطعات اندازه‌گیری نیروی موئینگی در صنایع کشور است و در حال حاضر تحت تحریم‌های ناعادلانه علیه کشور قرار دارد.

 جشنوارۀ ایده‌های برتر اشتغال‌زا و کارآفرینی از  20دی‌ماه تا 10بهمن‌ماه امسال، پذیرای 4655 ایدۀ اشتغال‌زا و کارآفرین از سراسر کشور بود و درنهایت، پس از انجام چندمرحله ارزیابی و داوری ملی، 15ایده را به‌عنوان ایده‌های برتر معرفی شد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا