تقویت ارتباط مستمر با معلمان و کادر آموزشی

به گزارش سینا پرس فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدخلیل عسکری درسفر یک روزه خود به شهرستان مرودشت و در بازدید از مدارس این شهر در جمع کارکنان گفت: بنده حضور در مدارس را اولویت کاری خود قرار داده ام و ارتباط مستمر با معلمان و کادر آموزشی را تقویت خواهم کرد و از مدیران آموزش و پرورش سراسر استان نیز خواهان اتخاذ این رویه هستم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: کاهش فاصله بین مدیران تصمیم گیر و کادر اموزشی که در سنگر اول تعلیم و تربیت هستند باعت رشد و شکوفایی تعلیم و تربیت خواهد شد.
عسکری افزود: از تمامی مسئولین و ائمه محترم جمعه خواستارم که به موضوع جایگاه ارزشمند و منزلت اجتماعی معلمان توجه کرده و آن را تبیین نمایند.
وی در این بازدید تاکید کرد: مساله تعمیرات و نوسازی این واحد های آموزشی را در دستورکار اموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان قرار  خواهد داد.
بر پایه این گزارش، مدیر کل آموزش و پرورش فارس در سفر به شهرستان مرودشت از دو آموزشگاه فنی و حرفه ای دخترانه شهدای پتروشیمی شهر مرودشت و دبیرستان شبانه روزی شهدای شهر سیدان بازدید کرد.

خاطر نشان میشود در سفر مدیرکل آموزش و پرورش فارس و در معیت استاندار فارس، اموزشگاه روستای گرم اباد این شهر را نیز افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا