اکران دو فیلم جشنواره فیلم فجر برای روشندلان و ناشنوایان

به گزارش سینا پرس فارس، بهروز مرامی گفت: در میان جشنواره‌های فجر تنها جشنواره فیلم فجر آن هم با ۱۶ فیلم در استان فارس و به صورت مشخص شهر شیراز اجرا می‌شود که براساس اعلام دبیرخانه جشنواره ۱۶ فیلم در ۳ سالن سینمایی شهر به اکران در می‌آید.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به تشریح بیشتر این جشنواره و دیگر جشنواره‌های فجر در استان پرداخت  و اظهار داشت: 2 فیلم برای روشندلان و ناشنوایان در نظر گرفته شده که این از وجوه تمایز این جشنواره است.

وی با بیان اینکه کدام فیلم‌ها برای این گروه اکران می‌شود، گفت: هنوز روز و تاریخ اکران فیلم و خود فیلم‌ها مشخص نیست، اما مصمم به اجرای این برنامه هستیم تا این دسته از افراد هم بتوانند از جشنواره فیلم فجر بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش،  فیلم‌های هناس، شادروان، شهرک، شب طلایی، لایه‌های دروغ، پیرو، دسته دختران، 2888، خائن‌کشی، بی‌مادر، ملاقات خصوصی، علفزار، مرد بازنده، بدون قرار قبلی، موقعیت مهدی و ضد در این دوره از جشنواره برای اکران در شهر شیراز انتخاب شدند.

مرامی درباره جشنواره تئاتر فجر نیز افزود: جشنواره تئاتر فجر در استان‌ فارس نداریم، اما فعالیت تئاتر و سالن‌های نمایش با 30 درصد ظرفیت بلامانع است و باید طبق مصوبه ستاد استانی کرونا عمل شود،

این مقام مسئول در پایان اعلام نمود، سینما سعدی در 2 سانس 18:30 و 21، مجموعه هنر شهر آفتاب در 2 سالن بنفش و نارنجی در 3 سانس 18:30، 19 و 21 و پردیس سینمایی گلستان نیز در سانس 21 به اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره می‌پردازند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا