شهدا بعنوان الگو برای دانش آموزان معرفی شوند

به گزارش سینا پرس فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس،  محمدخلیل عسکری در دیدار با خانواده شهید علی اکبر رنجبر از شهدای اخیر مدافع امنیت در شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت را مدیون خون شهدا هستیم و از ویژگی های بارز شهدا می توان اخلاق مداری، ایثار و ازخودگذشتگی یاد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: شهید رنجبر با اقتدا به سیدالشهدا جبهه مقاومت، شهید سلیمانی جامعه را متاثر از حرکت خود کرد و با رفتارش اخلاق مداری و مظلومیت را به نمایش گذاشت.

عسکری همچنین با اشاره به اینکه ادامه راه و آرمان شهدا از وظایف مان می باشد و باید خانواده ی شهدا را مورد اکرام قرار داد با دوفرزند این شهید نیز گفتگوی صمیمی داشت واز رشادت پدرشهیدشان تمجید کرد.

لازم به ذکر  است که در این دیدار تنی چند ازمعاونین و روسای ادارات داخلی اداره کل و رییس ومعاونین ناحیه۴ آموزش و پرورش شیرازحضور داشتند.

گفتنی است: شهید"علی اکبر رنجبر" در 13 بهمن ماه سال جاری در درگیری با اراذل و اوباش در بیدزرد شیراز به درجه رفیع شهادت نائل آمد و از وی دو فرزند به نام های طاها 13ساله و کوثر 8 ساله به یادگار مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا