با وام از متاورس زمین و مسکن خرید کنید

 به گزارش سینا پرس فارس، طی سال گذشته و با افزایش قیمت‌ها، خرید املاک و مستغلات نه تنها در دنیای واقعی، بلکه در متاورس نیز به طور فزاینده‌ای دشوار شده است، جایی که قطعات بزرگی از زمین‌ها در قلمروهای مجازی مانند «دیسنترالند» و «سندباکس» اکنون میلیون‌ها دلار معامله می‌شود.

یکی از توسعه دهنده متاورس اعلام کرد، یکی از نخستین وام‌های خرید ملک در متاورس را برای معامله قطعه زمینی واقع در بستر دنیای مجازی سه بعدی دیسنترالند به ارزش ۴۵ هزار دلار پرداخت کرده است.

دن رایتزیک در مورد دلیل ورود شرکت ترازیرو به عرصه پرداخت وام املاک در متاورس گفت: این شرکت روزانه با صدها درخواست کمک مالی برای خرید زمین و ساختمان در متاورس مواجه بود ولی در برداشت اول پذیرش این درخواست‌ها اقدامی غیرعاقلانه به نظر می‌رسید ولی سپس متقاعد شد که پرداخت وام را آغاز کند.

او خاطرنشان کرد که جوانان در حال حاضر به دلیل گرانی نمی‌توانند در دنیای واقعی ملکی بخرند، اما برخی از آنها به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند در متاورس دارایی شخصی خود را داشته باشند چون که هنوز قیمت‌ها در متاورس تا حدودی ارزان‌تر از دنیای واقعی است که آن هم می‌تواند به این دلیل باشد که امکان زندگی واقعی در این املاک و خانه‌ها وجود ندارد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا