تشکیل كميته تبليغات گردشگری در استان فارس

به‌گزارش سینا پرس فارس، هادی شه‌دوست شیرازی با بیان این خبر عنوان کرد: امروزه در صنعت گردشگری باید از تبلیغات به‌عنوان مهم‌ترین ابزار و بلکه به‌صورت حرفه‌ای از آن استفاده كرد، زیرا موفقیت تبلیغ برای ارزش‌های فرهنگی و گردشگری كشور مبتنی بر درك صحیح و حرفه‌ای از تبلیغات و ارزش‌های آن است. 
‌وی اظهار داشت:‌ در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در استانداری فارس پيشنهاد تشكيل كميته تبليغات گردشگری به‌منظور تدوين راهبرد تبليغات گردشگری در استان داده شد كه موردتوجه و تصويب قرار گرفت. 
شه دوست شیرازی بیان کرد: از این پس قرار است تبليغات در حوزه گردشگری با محوريت تخصصی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس و با در نظر گرفتن مزايای نسبی و رقابتی استان، به‌صورت كارآمد، هدفمند و اثربخش صورت پذيرد. 
این مقام مسئول اضافه کرد: تبلیغات گردشگری می‌تواند به‌عنوان ابزار حرفه‌ای برای پیشرفت اهداف فرهنگی، به‌ویژه در استانی مهم مثل فارس که سابقه تاریخ و تمدنی عمیق دارد و شهر شیراز که عنوان فرهنگی بودن را یدک می‌کشد، مدنظر قرار گیرد. 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: تبلیغات گردشگری در استان نیازمند یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی است و به همین منظور كميته تبليغات گردشگری استان فارس تشکیل‌شده است. 
شه‌دوست شیرازی بابیان اینکه تبلیغات امری ضروری در گردشگری محسوب می‌شود، گفت: تبلیغات گردشگری نیازمند یک رویکرد منسجم و مناسب است و این تبلیغات شامل تبلیغات درون‌شهری و برون‌شهری خواهد بود.
این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: تبلیغات گردشگری استان فارس شامل تمامی تبلیغات اماکن گردشگری، تأسیسات و خدمات گردشگری با نظر این کمیته و لحاظ کردن شرایط استان اتفاق خواهد افتاد.  

گزارش: زینب برزگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا