فارس آماده پذیرایی از گردشگران عراقی می‌شود

به‌گزارش سینا پرس فارس، سید موید محسن نژاد اظهار کرد: در راستای ابلاغ دستورالعمل جذب گردشگران خارجی، به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری فم‌تور صنعت گردشگری و رسانه از کشور عراق این نشست برگزار شد.
معاون گردشگری فارس ادامه داد: در این نشست که با حضور نمایندگانی از جامعه هتل‌داران و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین آژانس‌های مسافرتی که گردشگران عراقی را وارد کشور می‌کنند، برگزار شد راهکارهای جذب گردشگران عراقی بررسی شد.
او با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان فارس و شهر شیراز در بعد مذهبی، سلامت، طبیعی و تاریخی، گفت: در این نشست مقرر شد تا آژانس‌های خدمات مسافرتی که تورهای گردشگران عراقی را وارد می‌کنند با نمایندگان خود ارتباط برقرار کرده و برای برگزاری فم‌تور آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.
محسن نژاد به لزوم احیای پرواز شیراز به نجف نیز اشاره کرد و افزود: وجود این پرواز می‌تواند گشایش‌های بسیاری در ورود گردشگران عراقی به شیراز فراهم آورد.
وی همچنین افزود: کشور عراق دارای فرهنگ‌های خاصی است که باید به این فرهنگ‌ها توجه کرد مثلاً در بحث غذا باید اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته شود تا غذاهای عراقی در رستوران‌ها و هتل‌های استان ارائه شود.
شایان ذکر است در این نشست همچنین نمایندگان آژانس‌های مسافرتی حاضر به بیان مشکلات و راهکارهای جذب بیشتر گردشگران عراقی و رفع مشکلات پرداختند.

منبع : ایکنا فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا