فراخوان جذب و استقرار شرکت ها و واحدهای فناور در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی فارس

به گزارش سینا پرس فارس، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی واحد جهاد دانشگاهی استان فارس در نظر دارد به منظور حمایت از شتاب دهنده های صادراتی به منظور توسعه صادرات صنایع خلاق، شرکت‌ها، واحدها و هسته‌های نوآور و فناور صنایع فرهنگی (خلاق- دانش‌بنیان) و تیم‌های استارتاپی در حوزه صنایع خلاق فرهنگی فعال در استان فارس و در تمام کشور نسبت به پذیرش و استقرار آن ها با شرایط ویژه در این پارک اقدام نماید.
گفتنی است کلیه علاقمندان می توانند در رشته های گردشگری، صنایع‌دستی ، نقاشی، مجسمه‌سازی ، طراحی،  طراحی صنعتی،  معماری و دکوراسیون داخلی،  عکاسی،  گرافیک موسیقی، مد و پوشاک (طراحی و بافت پارچه، زیورآلات، سوزن دوزی)، رسانه، بازی‌های رومیزی، تبلیغات و بازاریابی ، هنرهای نمایشی، انیمیشن،  فیلم و ویدئو، اشیای هنری و عتیقه‌جات و انتشارات و بسته‌بندی شرکت کنند.
شایان ذکر است متقاضیان به ‌منظور ارائه درخواست تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ از طریق  وب سایت http://iccip.ir نسبت به دریافت و تکمیل فرم پذیرش اقدام و از طریق رایانامه iccip@acecr.ac.ir یا شماره 00987138356357 (واتساپ) با ذکر عنوان «درخواست پذیرش فارس» مدارک خود را ارسال نمایند. همچنین دفتر جذب و پذیرش پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی فارس با شماره تماس 07138356357 آماده پاسخگویی به سؤالات متقاضیان است.  

 

گزارش: زینب برزگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا