پارک ملی علوم و فناوری های نرم جهاد دانشگاهی در ایجاد کسب و کار مجازی سرمایه گذاری کند

به گزارش سینا پرس،محمد صحت در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان فارس،افزود:در حال حاضر در کشور موضوع فرهنگ مغفول مانده و در عمل اقدامی برای این حوزه انجام نمی شود، در حالی که کشورهای مختلف با موضوعات و ابزارهای مختلفی که دارند فرهنگ خود را به کشورهای دیگر صادر می کنند.

صحت اظهار داشت: صنایع دستی یکی از بارزترین نمادهای فرهنگی هر کشور است که متأسفانه در موضوعات مختلف در کشور ما مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم یکی از اقداماتی که جهاد دانشگاهی در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع دستی جهاد دانشگاهی بایستی انجام دهد حمایت از این افراد در جهت پیشرفت آنها باشد،افزود: این افراد باتوجه به کار فرهنگی که انجام می دهند اما به موضوع کسب و کار توجه زیادی ندارند و پارک بایستی بستری جهت آموزش این افراد در خصوص موضوع کسب و کار مجازی ایجاد کند و در این حوزه سرمایه گذاری کند.

صحت خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه آینده کسب و کار در جهان به سمت و سوی فضای مجازی است و فضای حقیقی در حال از بین رفتن است در صورتیکه زمینه بستر فروش اینترنتی فراهم شود بستر صادرات هم شکل می گیرد.

رئیس سازمان فضای مجازی و اطلاع‌رسانی سپاه فجر استان فارس همچنین از اعلام آمادگی این سازمان در جهت فراهم کردن زیر ساخت های اجرایی در حوزه کسب و کار اینترنتی خبر داد و گفت: باتوجه به تازه تأسیس بودن پارک و فعالیت های کوتاه مدتی که داشته است اما پیشرفت بسیار خوبی در این حوزه داشته و توانسته است افرادی را که در این حوزه فعالیت دارند جمع آوری و جذب کند و با آنها تعامل سازنده داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا