نخستين نمايشگاه فناوري‌هاي نرم و صنايع فرهنگي فارس در شيراز گشايش يافت

به گزارش سینا پرس فارس،رئيس جهاددانشگاهي استان فارس ظهر امروز يكشنبه ٢٣ آبان در آيين آغاز به كار اين نمايشگاه در جمع خبرنگاران،گفت:در راستاي بزرگداشت روز فرهنگ عمومي، موضوع خلاقيت‌هاي فرهنگي در دستور كار قرار گرفت.

دکتر مظاهر بابایی افزود: از آنجا كه هدف پارك ملي علوم و فناوري‌هاي نرم و صنايع فرهنگي، خلاقيت در مباحث فرهنگي و صنايع دستي است، لذا به پیشنهاد پارک واحد فارس، اين نمايشگاه برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: تيم‌هاي برتر در اين حوزه به مدت ٤ روز فعاليت‌هاي فرهنگي،خلاقيت‌ها و محصولات خود را در معرض ديد بازديدكنندگان قرار مي‌دهند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه شاهد تنوع غرفه‌ها در اين نمايشگاه هستيم،تصریح کرد: دستاوردهاي جديد و خوبي در اين نمايشگاه عرضه شده است.

بابایی، تامين زيرساخت‌هاي فرهنگي در راستاي اقتصاد فرهنگي را از دیگر اهداف مهم پارك متبوع برشمرد و ابراز امیدواری کرد که شاهد حمايت فرهنگوران از اين نمايشگاه باشيم.

او همچنین از رونمایی پوستر شعر باران در حاشيه اين نمايشگاه نیز خبر داد و مجددا از همه هنرمندان، فرهنگوران و مسئولان استاني براي بازديد از اين نمايشگاه دعوت كرد.

به گزارش سیناپرس ،این نمایشگاه از امروز يكشنبه ٢٣ آبان در شيراز آغاز به کار کرد و به مدت ٤ روز تا ٢٦ آبانماه جاري ادامه دارد.

خبرنگار: سارا برزگر

عکس: احمد رضا مداح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا