سومين رويداد توليد محتوای ديجيتال بسيج در شيراز برگزار می شود

به گزارش سینا پرس فارس، محمد صحت در نشست خبری خود با خبرنگاران،گفت: این رویداد برای سومین بار همزمان با سراسر کشور در شهر شیراز در محل کارخانه نوآوری برگزار می شود.  

وی اظهار داشت: گروه های علاقمند شركت در اين رويداد، چه در سطح بسيج و چه در سطح مراكز علمی می توانند در بخش نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های تلفن همراه و پويانمايی شامل موشن گرافیک- کمیک موشن- کات اوت دو بعدی- استاپ موشن و انيميشن شرکت نمایند.

صحت با بيان اينكه روند ثبت نام از روز گذشته در سایت http://event.bsjmajazi.ir آغاز شده است، گفت: مراحل پذیرش از روز ۱۱ آبان ماه جاری از ساعت ۴ بعد ازظهر انجام خواهد شد و در روز ۱۲ آبان از ساعت ٨ صبح مراسم افتتاحيه برگزار می شود.

رئيس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس خاطرنشان كرد: اين رويداد ۴۸ ساعته و شيوه عملكرد آن ماراتن محور است و موضوعات در روز افتتاحيه به صورت يكباره به گروه ها اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین یادآور شد: در اين رويداد شرکت کنندگان در قالب گروه های ۳ تا ۵ نفره به رقابت می پردازند و طی روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان اجازه خروج از محل رويداد را ندارند.

صحت با اشاره به اینکه شرکت کنندگان بایستی تا ساعت ١٠ سيزدهم آبان ماه خروجی كار خود را به هيئت داوران تحويل دهند، گفت: پس از اتمام رویداد بلافاصله كار داوری آغاز خواهد شد که ساعت ٩ صبح ١٤ آبان داوری ایده های ارسال شده به پايان می رسد.

او در ادامه با بیان اینکه در آيين اختتاميه اين رويداد تيم های برتر اول تا سوم هر رشته معرفی می شوند، گفت: به تيم اول جايزه ٧ ميليون تومانی، تيم دوم جايزه ۵ميليون تومانی و تيم سوم جايزه ٣ ميليون تومانی اهداء خواهد شد.

صحت خاطر نشان کرد: پيش بينی می شود كه حداقل ۵۰ تيم در اين رويداد شرکت كنند.

این مقام مسئول در ادامه این نشست به اهميت فضای مجازی اشاره كرد و افزود: ريشه تمام موضوعاتی كه در دنيا اتفاق می افتد از فضای مجازی است و فرمایشات مقام معظم رهبری طی دو سال گذشته نشان از اهميت فضای مجازی دارد و از آنجا كه فرمايشات مقام معظم رهبری براي ما به عنوان يك دستور است، لذا برگزاری اين رويداد برای ما از اهميت بسزايی برخوردار است.

صحت در پایان اضافه کرد: اين رویداد با همكاری مركز فناوری و رشد توليدات نرم جهاد دانشگاهی فارس، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، شهرداری و معاونت فرهنگی شهرداری شيراز، كارخانه نوآوری شيراز، اداره كل ارتباطات و اطلاعات فارس و سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می شود.

گزارش: زینب برزگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا