نمایشگاه دستاوردهای بیمارستان نمازی شیراز افتتاح شد 

 به گزارش سیناپرس فارس ، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز درآیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بیمارستان نمازی، این مرکز آموزشی درمانی را از افتخارات دانشگاه عنوان کرد و گفت: در بیمارستان نمازی شیراز، علاوه بر ارایه خدمات به بیماران استان فارس، روزانه شاهد مراجعانی از دیگر استان های کشور به ویژه مناطق جنوبی برای دریافت خدمات تشخیصی درمانی هستیم. 
دکتر مهرزاد لطفی بیان کرد: دستاوردهای مطلوب مرکز آموزشی درمانی نمازی در حوزه های مختلف، مرهون تلاش مسوولان و کارکنان این مجموعه است که جای تقدیر دارد.
این مقام مسئول ضمن بازدید از غرفه های این نمایشگاه با مسئولان این نمایشگاه گفت و گو کرد و دغدغه های آنان را جویا شد و برای رفع چالش های موجود دستوراتی را صادر کرد.
خاطر نشان می شود نمایشگاه دستاوردهای مرکز آموزشی درمانی نمازی، دارای غرفه هایی مانند پزشکی هسته ای، تغذیه، امور عمومی، سلامت روان، ایمنی و سلامت کار، آموزش، بهداشت محیط، روابط عمومی، منابع انسانی، رادیولوژی، داروخانه مرکزی، مهندسی پزشکی، فناوری اطلاعات، دفتر فنی، رادیوتراپی، پرستاری، بنیاد خیریه نمازی، آموزش ضمن خدمت، حقوقی، کنترل عفونت، آزمایشگاه، امور مالی، مددکاری است که از روز شنبه به مدت یک هفته برای عموم دایر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا