افتتاح نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی اصفهان

به گزارش خبرگزاری سینا پرس اصفهان، نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی اصفهان با حضور مسئولین استان و فعالان حوزه کشاورزی و دامپروری در سالن امیرکبیر مجموعه بزرگ نمایشگاه های بین المللی اصفهان افتتاح شد.
این رویداد نمایشگاهی در حالی برپا شده که هدف خود را بر معرفی محصولات و تولیدات شرکت های دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی متمرکز کرده و نمایشگاهی با اهمیت در این صنعت محسوب می شود. شرکت های ملی و بین المللی حاضر در این نمایشگاه، راهکارها و نوآوری های خود را در زنجیره (از علوفه تاغذا) ارائه کرده اند.
نوزدهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی، تاکیدی بر برگزاری رویدادهای پرشکوه نمایشگاهی در اصفهان است. نمایشگاهی که می تواند اقتصاد اصفهان را متحول و نیازهای فعالان اقتصادی را به بهترین نحو ممکن برآورده نماید.

این شرکت ها محصولات خود را در حوزه های ماشین آلات کشاورزی و دامپروری، تجهیزات آبزیان، خوراک دام و طیور، افزودنی دام و طیور و آبزیان، افزودنی خوراک دام، ماشین آلات و تجهیزات دامپروری، خدمات دامپروری، مواد ژنتیکی، انتشارات کشاورزی،  انواع شیردوش، در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار داده اند.
همچنین محصولاتی در حوزه ی فن و مه پاش هوشمند، شیرخشک کن گوساله، ساندویچ پنل، ماهی زینتی، تجهیزات سازهای پیشساخته دامداری، پاستوریزاتور، مبدل های حرارتی انواع مخازن، چاپ و بسته بندی، خوراک و کنسانتره دام طیور، ماشین آلات و قطعات کارخانه جات خوراک دام و طیور، لوازم مرغداری، لوازم و تجهیزات صنعتی مرغداری و گلخانه، سیستم تهویه و گرمایش، کارتن لمینتی، کارتن چاپی، داروسازی، آزمایشگاه ه، نیز ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری سینا پرس، افزایش تعداد مشارکت کنندگان، برگزاری همایش های جنبی با حضور اساتید برتر حوزه دام و طیور، از مزیت های این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های قبلی است.

از برند های حاضر در نمایشگاه از پیشگام دامپرور سپاهان، کیمیا فام، صنا دام، زانیار، بایرافلام، پیشگام سپند گستر، زر ین جادوانه خوانسار، ماشین سازی اراک، جاده ابریشم پرشیا، پیشگامان، می توان نام برد.
گفتنی است؛ در این نمایشگاه170  شرکت از استان های اصفهان،البرز ،تهران،فارس،گلستان،خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، قم، یزد، چهارمحال و بختیاری و مرکزی حضور دارند.

لازم به ذکر است؛ طبق آمارهای منتشر شده از سوی انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی(یوفی)، سالانه حدود 31 هزار رویداد نمایشگاهی در دنیا برگزار می شود و 4میلیون و 400هزار شرکت فعال در صنایع گوناگون، در نمایشگاه های مختلف جهان حضور می یابند.
سالانه 260 میلیون نفر از نمایشگاه ها بازدید می کنند و بیش از یکهزار و 200سایت نمایشگاهی با حداقل 5 هزار مترمربع فضای سرپوشیده نمایشگاهی در جهان فعالیت دارند و 680 هزار نفر هم به طور تمام وقت در صنعت نمایشگاهی جهان مشغول به فعالیت هستند. 
باوجود رشد استفاده از ابزارهای نوین در عرصه جهانی، بازاریابی نمایشگاهی، همچنان ابزار درجه اول برای حضور در بازارهای جهانی، معرفی کالاها و خدمات و تبادل اطلاعات و انتقال فناوری است.
این نمایشگاه که در فضای مفید 7 هزار مترمربع و 20 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی دایر شده است، از 18 تا 21 خرداد ماه، پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.
 

گزارش: مولود عبداللهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا