کتاب بهره‌وری عملکرد شغلی منتشر شد

به گزارش سیناپرس اردبیل، این کتاب توسط مهران محمدی، عضو جهاددانشگاهی استان اردبیل و دکتر حسین رحیمی‌کلور، عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و برای استفاده در رشته‌های علوم انسانی به ویژه علوم تربیتی، مدیریت آموزشی، مدیریت دولتی و برنامه‌ریزی به رشته تالیف درآمده است.

در این کتاب پژوهش محور به چگونگی بهبود عملکرد شغلی و همچنین رابطه آن با مدیریت زمان و مدیریت تعارض مدیران پرداخت شده است تا میزان بهره‌وری از عملکرد شغلی آنان، مشخص گردد.

کتاب «بهره‌وری عملکرد شغلی» در خصوص مهم‌ترین مهارت‌های مدیریت به ویژه توانایی اداره و کنترل تعارض و مدیریت زمان در سازمان صحبت می‌کند تا از این طریق بتوانند عملکرد شغلی را ارتقا دهند. همه افراد به‌خصوص مدیران، نیازمندِ مدیریت صحیح بر وقت خود هستند و تنها از این طریق می‌توانند فشارهای ناشی از کمبود وقت را کاهش دهند ضمن اینکه شناخت ماهیت و ویژگی‌های تعارض در سازمان‌ها و تأثیر مدیران بر سبک‌های تعارض، می‌تواند برای مدیرانی که همواره از آن می‌گریزند، روزنۀ امیدی باشد و استرس و فشار آن‌ها را در مواجه با تعارض بکاهد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این کتاب که چاپ اول آن در پاییز 1400 با قیمت 400 هزار ریال عرضه شد با شماره 33749503-045داخلی 111 تماس حاصل نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا