تلفن ثابت ابری چیست؟

معمولا تماس های کسب و کار شما بی پاسخ می ماند و امکان مدیریت تماس ها را خارج از تایم کاری ندارید؟ اگر با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنید و تمایل دارید ارتباط موثری با مشتریان و همچنین همکاران خود داشته باشید؛ با ما در این مقاله همراه باشید در ادامه راهکاری را به شما آموزش می دهیم که هیچ تماسی در کسب و کار شما بی پاسخ نماند.

در چند سال اخیر با توجه به تغییر شرایط زندگی افراد و پیشرفت تکنولوژی، یکی از مواردی که دست خوش تغییر شده است ارتباطات و افزایش ارتباطات به وسیله اینترنت است. امروزه خدمات سنتی جای خود را به روش های نوین و اینترنتی داده اند. یکی از سرویس های نوینی که امروز جایگزین خطوط ثابت سنتی شده است تلفن ثابت ابری است.

خط تلفن ابری

تلفن ابری همانطور که از نامش مشخص است تلفنی است که در بستر ابر ارائه می شود. خدمات ابری که به آن Cloud services نیز می گویند یکی از خدمات محبوب اینترنتی است. این سرویس دارای معماری و پردازش ابری است که امکان ذخیره سازی اطلاعات و فرایندها را در بستر اینترنت فراهم می کند.

برخلاف تلفن های ثابت یا ویپ ، خطوط ابری نیازی به کابل کشی، سخت افزار و… ندارد. پیش شماره این خطوط مشابه پیش شماره های معمولی هستند.

باید بدانید تلفن ابری به روی بستر اینترنت صورت می گیرد اما برای برقراری تماس نیازی به اینترنت ندارد.

تفاوت تلفن ابری و تلفن ثابت سنتی چیست؟

مهم ترین تفاوت تلفن ثابت و ابری عدم نیاز به کابل کشی و سخت افزار است. در تلفن ابری مهم نیست در کجا و چه ساعتی از شبانه روز هستید. شما بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید.

هزینه های تلفن ابری بسیار پایین تر از تلفن ثابت است. دلیل مقرون به صرفه بودن تلفن ابری نسبت به  تلفن ثابت عدم نیاز به خرید تجهیزات و هزینه های جانبی است در کنار آن با توجه به نیاز کسب و کار خود می توانید مبلغ مشخصی را برای سرویس ابری خود شارژ کنید و بر عکس تلفن ثابت ملزم به پرداخت هزینه به صورت ماهیانه نباشید.

تمایل دارید شعبه دیگری در شهرستان داشته باشید؟ برای داشتن شعبات متعدد نیازمند اجاره دفترکار نیستید! شما با خرید تلفن ابری و پیش شماره استان مورد نظر خود می توانید بدون پرداخت هزینه، شعبات متعددی داشته باشید.

یکی از کلیدی ترین مزایای تلفن ابری و تفاوت آن با خطوط ثابت، مادام العمر بودن سرویس ابری است. در صورت استفاده نکردن از خطوط ابری، تلفن شما به شخص دیگری واگذار نخواهد شد.

مزایای استفاده از تلفن ابری

تلفن ابری مزایای بسیار زیادی برای کسب و کارها دارد. مهم نیست چه نوعی کسب و کاری دارید اما اگر نیازمند ارتباط با مشتریان یا همکاران تجاری خود هستید بهتر است با مزایای تلفن ابری بیشتر آشنا شوید:

  • عدم وابستگی به سخت‌افزارها
  • امکان برقراری چندین تماس هم‌زمان تنها با یک خط
  • کاهش هزینه ها
  • مدیریت تماس‌ها و یکپارچه سازی
  • بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • امکان تعریف داخلی نامحدود
  • قابلیت ضبط مکالمات

جابه جایی خطوط ثابت با ابری برای کسب و کارها

یکی از نگرانی کسب و کارها برای جایگزین کردن خطوط ابری به جای تلفن های سنتی اطلاع رسانی به مشتریان برای تغییر شماره یا خطوط است. شما می توانید خطوط ابری خود را مشابه تلفن ثابت خود خریداری کنید یا با ارسال پیامک به مشتریان خود آن ها را از تغییراتی رخ داده در کسب و کار خود آگاه کنید.

مدیانا، راهکار ارتباط با مشتری

مدیانا جعبه ابزاری برای ارتباط شما با مشتریان است اگر تصمیم دارید برای ارتباط با مشتریان خود از سرویس ابری و همچنین پیامک استفاده کنید مدیانا پلتفرم جامع را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید با مشتریان یا همکاران تجاری خود در ارتباط بمانید. مدیانا از سال 91 فعالیت خود را در حوزه اس ام اس آغاز کرده است و با دریافت نام بهترین پنل پیامک در اقدام به ارائه سایر ابزارهای ارتباط با مشتری نیز گرفته است.

جمع بندی

در این مقاله به تعریف تلفن ابری، مزایا و جایگزینی آن با تلفن ثابت پرداختیم. عدم وابستگی به سخت افزارها، مدیریت و یکپارچه سازی تماس ها، تعریف داخلی های نامحدود، انتقال تماس و… از ده ها مزایای تلفن ثابت ابری برای کسب و کارها است. اگر تصمیم دارید تا با مشتریان خود به صورت دائمی بدون توجه به موقعیت زمانی و مکانی در ارتباط باشید به سایت مدیانا مراجعه و از مشاوره رایگان آن بهره مند شوید.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا