جشنواره رسانه و عتف برگزار می‌شود

ندا شفیعی روز (شنبه) در اجلاس سراسری روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اظهار داشت: جشنواره رسانه و عتف برای انتخاب برترین ‌آثار رسانه ای مصاحبه، گزارش، چندرسانه ای، گزارش های انتقادی و غیره در مناطق ده‌گانه آموزش عالی در مهر پیش رو و جشنواره نهایی در تهران با حضور برترین های مناطق با هدف تشویق و افزایش تولیدات رسانه‌ای در حوزه علم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

رییس روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت اطلاع‌رسانی عنوان کرد: روابط عمومی دانشگاه ها و پارک‌های علم و فناوری باید به قدری قوی باشند که به خوبی موفقیت ها را منعکس کنند.

وی ادامه داد: افکارسنجی و آینده پژوهی از جمله وظایف روابط عمومی های آموزش عالی است، رسانه ها یاوران روابط عمومی و مشاوران آنها هستند.

شفیعی نبود ساختار منسجم، بی انگیزگی نیروها، فقدان تخصص و روزمرگی را از چالش های حوزه روابط عمومی دانشگاه ها به خصوص پارک های علم و فناوری دانست و از روسای دانشگاه ها خواست، مسئولان روابط عمومی ها در شورای معاونان، هیات رئیسه و کارگروه ها حضور داشته باشند، در حالی که اکنون فقط ۱۱ درصد آنها عضو شورای دانشگاه و ۲۲ درصد عضو شورای معاونان هستند.

اجلاس رؤسای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور با موضوع بازگشایی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی؛ لوازم، راهکارها، پیامدها روز گذشته با حضور وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران آغاز به کار کرد.

در این اجلاس پنل هایی آموزشی، پژوهشی و فناوری با حضور روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور برگزار می شود که قرار است لوازم، راهکارها و پیامدهای بازگشایی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در این پنل‌ها بررسی شوند. این اجلاس دوازدهم شهریور ماه پایان می یابد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا