پردیس بین الملل دانشگاه تربیت‌مدرس دانشجو می‌پذیرد

دکتر ناصر اقبالی اظهار کرد: پردیس دانشگاه تربیت‌مدرس در منطقه آزاد اروند به دنبال حمایت از متخصصان و کارآفرینان بومی مستقر در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان خوزستان است. تأسیس این واحد دانشگاهی بین‌المللی که مأموریت آموزش در سطح تحصیلات تکمیلی را بر عهده دارد، با حمایت و پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند، ممکن شده است.

وی افزود: راه‌اندازی ناحیه نوآوری با کمک سازمان منطقه آزاد اروند و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از برنامه‌های دیگر دانشگاه است. پردیس دانشگاه تربیت مدرس در منطقه آزاد اروند به دنبال حمایت از متخصصان و کارآفرینان بومی مستقر در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان خوزستان است که در یک سازماندهی هماهنگ با پارک علم و فناوری دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان استان خوزستان در منطقه آزاد اروند به فعالیت علمی- تحقیقاتی می‌پردازند.

دکتر اقبالی با اشاره به فرصت‌ها و ظرفیت‌های آموزش عالی استان خوزستان اظهار کرد: بهره‌گرفتن از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان بومی در دستور کار پردیس بین‌المللی دانشگاه تربیت مدرس منطقه آزاد اروند قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت‌مدرس، پردیس بین‌المللی اروند در شهرهای آبادان و خرمشهر قرار دارد. اردیبهشت سال ۱۴۰۱، تاسیس این مرکز از سوی آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و شورای گسترش وزارت‌علوم تصویب شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا