راهنمای سه روزه گردش در رامسر

در هنگام سفر به رامسر باید به گونه‌ای عمل کنیم که نه از طبیعت زیبا و جذابیت ساحل غافل شویم و نه از مکان‌های دیدنی و خرید بی‌بهره بمانیم. ‌در این مقاله قصد داریم که با معرفی زیبایی‌های رامسر راهنمایی برای یک سفر سه روزه به این شهر را به شما ارائه کنیم تا بتوانید بهترین تجربه را در سفر به عروس شمال داشته باشید. اولین قدم انتخاب محل اقامت است که از قبل از سفر صورت ‌می‌‍‌گیرد.

اقامت در رامسر

اگر در فکر سفر به رامسر هستید، می‌توانید از طریق سایت علی بابا بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید. تفاوتی ندارد که با هواپیما، قطار یا اتوبوس به این شهر سفر کنید، بلیط تمام این وسایل نقلیه در علی بابا به فروش می‌رسد. همچنین با یک نگاه ساده به این سایت می‌توانید از قیمت هتل در رامسر مطلع شده و سپس اتاق خود را در هتل مورد نظرتان رزرو نمایید.

فراموش نکنید که پیش از خرید بلیط یا رزرو اتاق بودجه، زمان و انتظارات خود را در نظر بگیرید. چرا که پس از در نظر گرفتن موارد گفته شده به راحتی می‌توانید رضایت‌بخش‌ترین حالت سفر را تجربه نمایید. پس حتما پیش از سفر سری به علی بابا بزنید.

هتل بام سبز رامسر

این هتل چهار ستاره واقع شده در‌ مازندران ـ رامسر ـ کیلومتر 5 غرب رامسر – مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز – تله کابین رامسر است‌، ‌فضای کوهستانی در اطراف این هتل که 700 متر بالاتر از سطح دریا ساخته شده حاکم است. تنها وسیله رفت و برگشت به هتل، تلکابین معروف رامسر است.

این هتل محلی فوق العاده برای آرامش، استراحت در دل طبیعت و دوری از شلوغی شهر بوده و یکی از خاص‌ترین هتل‌های رامسر است. در طبقه بالای هتل اصطلاحا بام هتل قرار دارد که نمای بی‌نظیری از کوهستان‌ها و طبیعت اطراف را ‌می‌‍‌توان از آن تماشا کرد. دریای زیبای خزر هم یکی دیگر از مناظر طبیعی‌ قابل مشاهده از بام این هتل است.

از امکانات این هتل ‌می‌‍‌توان باشگاه، بیلیارد، رستوران، کافی شاپ، دهکده جنگلی با کلبه‌های اختصاصی، سوئیت ماه عسل، فروشگاه، شعب بانک و … اشاره نمود. به عنوان جمله پایانی در خصوص این هتل می‌توان گفت که از ‌‌میان‌ هتل‌های رامسر هتل بام سبز تجربه‌ای بی نظیر برای رفع خستگی روح شما ارائه ‌می‌‍‌دهد.

هتل بزرگ رامسر

هتل بزرگ رامسر تاسیس شده در ۱۳۱۲ و قدیمی‌‍‌‌ترین هتل رامسر است. این هتل چهار ستاره عملا یک قصر با معماری کلاسیک است که در گذر زمان هویت خود را از دست نداده است. هتل بزرگ رامسر در خیابان شهید رجایی واقع شده است. از ‌‌میان‌ هتل‌های رامسر این هتل تنها هتلی است که به ثبت آثار ملی قرار رسیده است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی به مراکز خرید و مناطق دیدنی را برای مسافرین راحت‌تر ‌می‌‍‌کند. این هتل دارای مجتمع آب درمانی، پارک کودک، استخر روباز‌، ‌رستوران و کافی شاپ است.

هتل لیان رامسر

قطعا در ‌‌میان‌ هتل‌های رامسر یک هتل آپارتمان خوب ‌می‌‍‌تواند نیاز بخشی از مسافران را مرتفع نماید. هتل آپارتمان لیان واقع در بلوار معلم (کازینو) و کوچه ‌همیشه‌ بهار در سال ۱۳۸۸ ساخته شده است. این هتل آپارتمان در محله‌ای آرام قرار گرفته و دارای امکانات لازم جهت اقامت است. اما خدماتی مانند باشگاه یا سرویس رفت و برگشت فرودگاه و استخر ندارد. برای اطلاع از قیمت هل در رامسر به سایت علی بابا مراجعه نمایید.

این مطلب را هم بخوانید:

جاذبه‌های گردشگری

بعد از اقامت در هتل ‌می‌‍‌توانید در روز اول به زیبایی‌های طبیعی رامسر سری بزنید، بلوار معلم رامسر‌، ‌قلعه مارکوه، آبشار ایج، چشمه‌های آب گرم، روستای جواهر ده تعدادی از این جاذبه‌های طبیعی هستند.

قلعه مارکوه

مارکوه قلعه‌ای ساخته شده در دوران پس از اسلام است که از سمت جنوب شبیه یک مار دیده ‌می‌‍‌شود. این کوه سنگی با پوشش گیاهی روی خود جلوه‌ای بسیار خاص دارد.

این مطلب را هم بخوانید: آثار باستانی ترکیه با بیشترین گردشگر

آبشار ایج

این آبشار از آب شدن یخ‌های کوه خشم چال نشات ‌می‌‍‌گیرد و بعد در روستای ایج از بالا روی صخره‌ها ریخته و از جهت‌های مختلف به پایین جاری ‌می‌‍‌شود.

چشمه‌های آب گرم رامسر

این چشمه‌ها در پنج کیلومتری جنوب شرقی رامسر، سادات شهر قرار گرفته است. آب این چشمه‌ها را برای بیماران رماتیسم و مبتلایان به دردهای مزمن عضلانی و سایکوسوماتیک بسیار مناسب می‌دانند.

دریاچه قو

این دریاچه درروستای جواهرده واقع شده و منظره‌ای جذاب و خاص را به وجود آورده است که جولانگاه ‌همیشگی‌ عکاسان و فیلم برداران است.

آبشار آزارک

آبشار آزارک در نزدیکی رامسر واقع شده است. که ‌همیشه‌ پر آب بوده و توسط جنگا‌های سرسبز احاطه شده است و محیط مناسبی برای طبیعتگردی و کمپ زدن به حساب می‌آید.

کوه‌های دیلمان و لاهیجان

کوه‌های دیلمان پر از غار‌های وحشی است که معروف‌ترین آن‌ها درفک نام دارد و یکی از جذاب‌ترین مناطق برای صخره نوردی، سنگ نوردی و غارپیمایی است.

 

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا